PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Informatyk / Programista / Aministrator

  • 11. Data: 2003-07-02 09:38:36
    Temat: Re: Informatyk / Programista / Aministrator
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > o. zadatki na spamera
    > p. brak znajomosci netykiety
    > r. orazd dobrego wychowania
    dodam od siebie:
    1. wsadzanie do jednego wora Delphi i HTML'a to tylko dowód nieznajmości
    tematów
    2. skoro tak dobrze zna się na HTML'u, to dlaczego nie ustawił poprawnie
    strony kodowej postu na ISO8859-2 tylko na WIN-1250?

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 12. Data: 2003-07-02 10:11:32
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Te kolorki to tez pięknie dobrane. Wszystkie strony takie "piękne" robisz?

  • 13. Data: 2003-07-02 10:46:57
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    wer wrote:

    >>> m.. Pełna dyspozycyjno?ć
    > Ciekawe, osoba wysyla newsy w html i chce byc adminem, ciekawe, dodalbym
    > do listy:
    > s. brak myslenia
    > t. zbyt duze wyobrazenia o swojej wiedzy

    To i ja dodam od siebie:

    u. Analfabeta.
    v. Tudzież wtórny analfabeta.

    ;)

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 14. Data: 2003-07-02 11:31:36
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    brak umiejetnosci postowania i obslugi czytnika

  • 15. Data: 2003-07-02 11:56:05
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Rafał wrote:

    > To i ja dodam od siebie:
    >
    > u. Analfabeta.
    > v. Tudzież wtórny analfabeta.

    Jak tak dalej pojdzie trzeba bedzie sie przerzucic na chinski, bo liter
    zabraknie ;)

    wer

  • 16. Data: 2003-07-02 12:27:02
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

    (nie) pozdrawiam mojego bylego wykladowce ;-)))
    jak to dobrze, ze teraz nie musze byc mily......

    mimo wszystko andrzej masz racje. byles arogancki i cyniczny, ale jak widac
    ci co odpuscili przepuscili rzesze takich "informatykow" jak ten co sle HTML
    na grupy i w dodatku w zlej stronie kodowej hehehhe.

  • 17. Data: 2003-07-02 12:47:46
    Od: "Tomodati" <a...@o...pl>

    Witam,

    Użytkownik "virtual" <v...@x...xxxx.com> napisał w wiadomości
    > (nie) pozdrawiam mojego bylego wykladowce ;-)))
    > jak to dobrze, ze teraz nie musze byc mily......

    A jak studiowales to musiales?

    > mimo wszystko andrzej masz racje. byles arogancki i cyniczny, ale jak
    widac

    I Ty mowisz "cyniczny"? :-) Spojrz na siebie :-)

    > ci co odpuscili przepuscili rzesze takich "informatykow" jak ten co sle
    HTML
    > na grupy i w dodatku w zlej stronie kodowej hehehhe.

    strona kodowa nie jest zla tylko niestandardowa jak na post wysylany na
    grupe.

    Adas

  • 18. Data: 2003-07-02 12:59:36
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

    > A jak studiowales to musiales?

    w tym przypadku nalezalo byc milym, uwierz mi...

    > I Ty mowisz "cyniczny"? :-) Spojrz na siebie :-)

    jakbym chcial byc cyniczny moglbym podzielic sie innymi sprawami, ale na tym
    zakonczylem, bo chamem nie jestem. byly osoby, ktore pewnie dolozylyby do
    pieca znacznie wiecej.... zas osobisty stosunek moge miec i nic ci do tego
    :) ow postac podpisala sie z imienia i nazwiska, a to usenet, niemoderowana
    grupa etc. etc.

    > strona kodowa nie jest zla tylko niestandardowa jak na post wysylany na
    > grupe.

    jasne zla moze byc zupa. nie wiem tylko po co mi to tlumaczysz. bo wg mnie
    Adas to jest niestandardowe okreslenie, zdaje sie powinno byc Adaś. he? ;-)

    pzdr

  • 19. Data: 2003-07-02 13:59:35
    Od: "Tadeusz Janiszewski" <t...@s...pl>

    No coz..... swiat sie zmienia.... wchodzi nowe pokolenie wychowane na
    Windos, IE itd....
    .... a tacy "staryszkowie" co to w TXT pracowali (i pracuja) gdzies na
    UNIXach
    to sa dzis niemodni.
    W mojej byle firmie zmieniono system informatyczny - przedtem hasal na
    UNIXie w trybie
    tekstowym, a teraz firma wydala kuuuuuuupe szmalu i zrobila sobie to samo na
    Windowsach.
    Chodzi 10x wolniej, 10x gorzej, ale za to jak ladnie wyglada? Kolorowe, z
    wodotryskami.....

    pozdrawiam
    TED

  • 20. Data: 2003-07-03 06:46:59
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Tadeusz Janiszewski write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of śro, 02 lip 2003 at 13:59 GMT

> [...]
    >samo na Windowsach. Chodzi 10x wolniej, 10x gorzej, ale za to jak ladnie

    Czy pocieszę Cię mówiąc że znam przypadek przeciwny? :)

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | I tried to drown my problems but they can swim! |