PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / dorabianie / upadek etc. › Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    From: "Marcin \"mARTin\" Spiewak" <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    Date: Mon, 26 Aug 2002 00:31:19 +0200

    | Granica pojec jest plynna, tworzenie stron w HTML nie jest programowaniem,
    | ale juz perl czy java sa.
    | To sa rozne zawody, u nas nie ma takiej specjalizacji bo kazdy jest
    | "genialny" i wszystko potrafi ( albo szybko sie nauczy jak bedzie
    trzeba ).

    Taki rynek, teraz nie szuka sie juz grafika/projektanta WWW... ktos robiacy
    strony musi znacz php, SQL, jave i AS ..

    tylko nikt nie mysli, ze nie mozna byc dobrym we wszystkim, bo na to nie ma
    czasu i mozliwosci..

    niestety czasy waskiej specjalizacji w polsce jeszcze nie nadeszly i pewnie
    dlugo nie nadejda...

    BTW a mnie denerwuja informatycy robiacy grafike na WWW (nie generalizuje),
    ale wiekszosc zna 4 kolory (RGB + czarny)...

    --
    mARTin
    http://www.trzycnoty.z.pl