PracaGrupypl.praca.dyskusjeInforma: politechnika czy prywatna szkoła wyższa? › Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
  • Data: 2002-09-28 13:19:34
    Temat: Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    Od: "Xar" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to ze serdnio zdaje 20-30 % ludzi na uczelni prywatnej to tez nie musi
    > swiadczyz
    > o jej poziomie, a moze swiadzczyc o poziomie studentow.

    Zgadzam sie ... ale ja przeszedlem przez to sito i wiem jak jest ... a do
    najslabszych sie na pewno nie zaliczalem

    > Skoro PJWSTK jest taka dobra to czemu cwiczenia prowadza tam studentci 3
    > roku
    > WEiTI PW ?

    Byc moze tak kiedys bylo ... ale teraz zalecenia sa inne .. cwiczeniowiec na
    studiach inz musi miec min tytul mgr a wykladowca doktorat ...

    > Slyszalem tez o wynajmowaniu studentow od nas na egzaminy (np. teorie
    > obwodow - zdaje sie ze prowadzi ja tak jak i unas dr J.Bober)...

    Z tym sie moge zgodzic ... bo P-J to nie uczelnia elektroniczna tylko
    informatyczna, a z tego co wiem, to na PW elektroniki jest mase. A zajecia
    prowadzone przez dr Bobera maja na celu wprowadzenia do elektroniki, na
    takim poziomie, zeby informatyk wiedzial jak zalozyc instalacje itp ... poza
    tym po co komu tyle elektroniki ? Przeciez i tak procesora nie da sie
    zlutowac :-) Zreszta teraz wiekszosc urzadzen elektr sa niestety tak
    wrazliwe na cieplo, ze wiedza zdobyta na eletronice i technikach cyfrowych
    spokojnie wystarcza do analizy budowy i dzialania ukladu.
    Poza tym dla mnie taka ilosc elektroniki na studiach (przynajmniej w teorii)
    czysto inf to sztuka dla sztuki i utrzymywanie etatow z obawy przed
    zwolnieniem czesci kadry.
    W P-J nie ma takich obaw ... jezeli jakis przedmiot jest malo przydatny wg.
    studentow w przyszlosci, to moze bez przeszkod byc zlikwidowany. To samo ma
    sie odnosnie oprogramowania ... jezeli jest cos nowego to P-J moze sobie na
    to pozwolic .. PW niekoniecznie.

    > Ogolnie ta dyskusja to niczego nie prowadzi...
    > Ale trzeba pamietac o jednym...jesli pracodawca bedzie mial wybrac
    > miedzy 2 osobami z takimi samymi kwalifikacjami to pewnie wezmie
    > ta ktora ma dyplom panstwowej uczelni.

    Nie sadze ... zaleznie od uczelni ... jezeli ktos ma dybplom z inf w jakiejs
    zapadlej miescinie, to na 100% zostanie odrzucony. Ale z tego co wiem po
    sobie, to P-J jest bardzo dobrze traktowany przez pracodawcow. Poza tym
    spojrz wyzej - bycie na czasie to obecnie podstawa ...

    Pozdrawiam,
    Robert