PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarobi - taka osoba - ??

  • 11. Data: 2005-02-21 08:37:22
    Temat: Re: Ile zarobi - taka osoba - ??
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-20, Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:
    > Trudno powiedzieć. W Polsce prawie każdy "informatyk" jest "specjalistą"
    > od profesjonalnych serwisów www. I robią je po kilka stówek :(
    Zaiste. Webdeveloping to kanał. Chyba, że się złapiesz na jakieś fajne fuchy
    na J2EE/EJB. Tyle, że tam trzeba sporo umieć.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Artur R. Czechowski <a...@h...pl>
    JID: a...@h...pl http://hell.pl/arturcz

  • 12. Data: 2005-02-21 08:46:05
    Temat: [OT] o znajomości języka ojczystego (było: Ile zarobi - taka osoba - ??)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-21, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dobra, wszyscy sie jezyka czepiaja - maja racje, bo nieczesto sie zdaza ze
    > dostaniesz redaktorow do tworzenia serwisu, zreszta jakby nie mowic i tak
    > bedziesz musial po polsku cos napisac, wiec polski IMO powinien byc 10/10 i
    > cos z tym zrobic musisz, ale....
    Nie ma takich. Pogódź się z tym. A jeżeli twierdzisz, że znasz polski 10/10
    to zapraszam do udziału w tym zakręconym dyktandzie. Nie zapomnij pochwalić się
    wynikami :)

    Ja, w swoim mniemaniu, uważam, że posługuję się językiem polskim skutecznie
    i poprawnie (choć czasem wpadki się zdarzają), niemniej jednak nie oceniłbym
    swojej znajomości na więcej niż 8/10. Taki lajf. Język polski ma trochę
    zagwozdek, na które można się naciąć.

    A to, że przeciętny konsument ma język polski opanowany na max. 5/10 to już
    inna para kaloszy.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Do Twojej wypowiedzi zakradło się parę drobnych błędów. Więc w 10/10
    nie uwierzę :)
    --
    "Nawet marzenia muszą dostać swój pogrzebowy lament, gdy umierają"
    /John Enright "Poradnictwo bez oporu"/

  • 13. Data: 2005-02-21 08:48:36
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    "terrorysta" <t...@g...pl> wrote in message
    > 9/10 jest O.K- polskim z malej litery
    > t.

    a jak sie niby pisze?

    FMT

  • 14. Data: 2005-02-21 16:50:04
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > a jak sie niby pisze?
    > FMT
    z malej a tworca watku napial z duzej
    t.

  • 15. Data: 2005-02-21 17:02:44
    Temat: Odp: Ile zarobi - taka osoba - ??
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    PHP + (HTML + XML) * MySQL

    Jesli potrafisz sklecic aplikacje działajaca w przegladarce, oparta o serwer
    baz danych - to masz szanse na ok 2-4 tys pln.
    Jesli myslisz o stronach www (+ forum itp) ,pozycjonowanie - to od 1-2 tys
    pln ,lecz student znajdacy adobe lub corel -bedzie lepszym kandydatem.
    Możez liczyć na premie na koniec każdego projektu .
    Tylko musisz potrafić Siebie sprzedać.

    p.s.
    moj polski (1/10)

    rafal

  • 16. Data: 2005-02-21 17:47:12
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    !F w news:cvaut4$rvf$1@korweta.task.gda.pl napisał(a):

    > - Polski (9/10)
    > Kazdy moze sie pomylic w Polskim i dlatego pisze ze 9/10 :)

    Chodziło o to, że jeśli jesteś Polakiem to język polski nie jest dla Ciebie
    językiem obcym ;-) A co do pomyłki... to też, ale nie do końca. Kto jest w
    stanie bezbłędnie rozwalić ten test:
    http://home.elka.pw.edu.pl/~wjaczews/test/
    Ja się przyznaję, że mnie się nie udało :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 17. Data: 2005-02-21 20:34:13
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Greg napisał(a):

    > http://home.elka.pw.edu.pl/~wjaczews/test/
    > Ja się przyznaję, że mnie się nie udało :-)

    A niech to. Nawet przepisując ze źródła z odpowiedziami jeden błąd
    zrobiłem :D

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 18. Data: 2005-02-21 22:26:36
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Pe.Ka w news:cvdgf7$ihm$2@opal.futuro.pl napisał(a):

    > A niech to. Nawet przepisując ze źródła z odpowiedziami
    > jeden błąd zrobiłem :D

    Znaczy co? Ściągałeś? ;-P

    pozdrawiam
    Greg

  • 19. Data: 2005-02-21 22:33:13
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Greg napisał(a):

    > Znaczy co? Ściągałeś? ;-P

    Ależ skąd :) Wykorzystując możliwości przeglądarki internetowej
    wzbogaciłem swą wiedzę o treści publicznie dostępne w internecie i na
    podstawie tej wiedzy rozwiązałem test.

  • 20. Data: 2005-02-22 01:14:36
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    . Kto jest w
    > stanie bezbłędnie rozwalić ten test:
    > http://home.elka.pw.edu.pl/~wjaczews/test/
    > Ja się przyznaję, że mnie się nie udało :-)
    > pozdrawiam
    > Greg
    Zrobilem to bez problemu tylko dlatego, ze znam biegle francuski i dobrze
    lacine. Procz chyba kociokwiku i hucpy reszta ma rodowod romanski i chyba w
    jednym przypadku lub dwoch grecki.
    t.
    PS. fajna rzecz, jutro zapodam corce studentce...