PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarobi - taka osoba - ??

  • 21. Data: 2005-02-22 09:48:44
    Temat: Re: Ile zarobi - taka osoba - ??
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    !F wrote:

    > Wiek - 21 lat.
    >
    > PHP (8/10) MySQL (9/10) HTML (10/10) xHTML (7/10)
    > JS (7/10) WML (7/10) XML (7/10)
    >
    > Wypozycjonuje strone www google pod haslami typu: biznes, firmy, praca na 1
    > strone.
    >
    > prawie 2 lat doswiadczenia dla serwisow zagranicznych
    > w 2004 r - zrealizowanych 9 duzych serwisow www
    > w 2005 r - zrealizowanych 2 duzych serwisow www

    [...]

    > Ile zarobi taka osoba w Polsce i czy ma szanse dostania stalej pracy ?

    wyliczyles znajomosc jezykow i technologii internetowych; nawet nie
    wszystkich; abstrahujac juz od faktu, ze nie podales w jaki sposob
    znasz te technologie (bo ktos kto umie wyrecytowac z pamieci wszystkie
    komendy PHP, znaczniki HTML, polecenia MySQL, itepe... ma jednak nieco
    inna wiedze niz ktos kto zna optymalne rozwiazania pewnych problemow
    zwiazanych ze stronami www --> np. jak zrobic serwis WWW, ktory bedzie
    cachowal strony, albo jak wykonac system portalowy w PHP), to chyba
    zapomniales sama znajomosc techonologii o niczym jeszcze nie mowi;

    co zrobi pracodawca z czlowiekiem znajacym te wszystkie technologie,
    ale bedacym przy okazji chamem; albo ogolniej osoba z ktora sie trudno
    wspolpracuje?? albo z taka, co technologie owszem zna - umie np.
    poprawic syntaktycznie obcy kod, ale nie umie sama wyplodzic niczego??

    adas;

  • 22. Data: 2005-02-22 12:09:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 21 Feb 2005 18:47:12 +0100, "Greg"
    <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> zakodował:

    >stanie bezbłędnie rozwalić ten test:

    I o czym to świadczy? Jeden mój nauczyciel angielskiego (rodowity
    Anglik) stwierdził, że jak zrobił sobie część gramatyczną testu na FC
    to oblał z kretesem - twierdzi, że i tak Anglicy takich cudów nie
    używają (poza literaturą).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 23. Data: 2005-02-22 17:34:18
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kaizen w news:048m115iba5jgubfjrv7gcfr1f35u5ljdi@4ax.com napisał(a):

    > I o czym to świadczy?

    O tym, że każdy język jest znacznie bogatszy niż nam się częstokroć wydaje i
    chociażby dlatego nie wypada pisać 10/10. Ale to tylko moje zdanie.

    pozdrawiam
    Greg