PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarobi - taka osoba - ??

  • 1. Data: 2005-02-20 21:13:11
    Temat: Ile zarobi - taka osoba - ??
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Wiek - 21 lat.

    - PHP (8/10)

    - MySQL (9/10)

    - HTML (10/10)

    - xHTML (7/10)

    - JS (7/10)

    - WML (7/10)

    - XML (7/10)

    Jezyki obce:

    - Polski (9/10)

    - Włoski (8/10)

    - Angielski (7/10)

    Wypozycjonuje strone www google pod haslami typu: biznes, firmy, praca na 1
    strone.

    prawie 2 lat doswiadczenia dla serwisow zagranicznych

    w 2004 r - zrealizowanych 9 duzych serwisow www

    w 2005 r - zrealizowanych 2 duzych serwisow www

    Ile zarobi taka osoba w Polsce i czy ma szanse dostania stalej pracy ?

  • 2. Data: 2005-02-20 21:19:32
    Temat: Re: Ile zarobi - taka osoba - ??
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Znaczy się nie Polak? Bo j. polski jako obcy i jeszcze nie do końca
    > opanowany :)
    >
    > Trudno powiedzieć. W Polsce prawie każdy "informatyk" jest "specjalistą"
    > od profesjonalnych serwisów www. I robią je po kilka stówek :(
    >
    > --
    > : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    > ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::
    > :: //\ (o o) //+/-------------------------------------//+/::
    > ---//+/-oO-(_)-Oo-// / // /--:

    - Polski (9/10)

  • 3. Data: 2005-02-20 21:20:33
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

  • 4. Data: 2005-02-20 21:25:17
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    !F napisał(a):

    > Kazdy moze sie pomylic w Polskim i dlatego pisze ze 9/10 :)

    No tak. Teraz to nawet jakby modne jest ;)

  • 5. Data: 2005-02-20 21:42:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 20 Feb 2005 22:13:11 +0100, "!F" <a...@w...pl>
    zakodował:

    >Jezyki obce:
    >
    >- Polski (9/10)

    To jaki jest "native"?

    >Ile zarobi taka osoba w Polsce i czy ma szanse dostania stalej pracy ?

    Od minimalnej krajowej do wynegocjowanej kwoty za serwis (na umowę o
    dzieło lub fakturę).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2005-02-20 21:54:45
    Od: "Izzyrider" <i...@w...pl>

    Użytkownik "!F" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wypozycjonuje strone www google pod haslami typu: biznes, firmy, praca na
    1
    > strone.

    jak sie ze mna ta osoba skontaktuje to zarobi i nawet jest szansa na stale
    zlecenia dot pozycjonowania.

    prosze o maila.

    pozdr,
    i...@w...pl

  • 7. Data: 2005-02-20 22:06:41
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > No tak. Teraz to nawet jakby modne jest ;)

    9/10 jest O.K- polskim z malej litery
    t.

  • 8. Data: 2005-02-20 22:35:38
    Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl>

    Dnia 2005-02-20 22:13:11 !F napisał(a) w wiadomości
    <news:cvauji$r9a$1@korweta.task.gda.pl> co następuje:

    > w 2005 r - zrealizowanych 2 duzych serwisow www

    Hmm... Jak długo robi się _duży_ serwis www? Miesiąc?
    Ja się tam w sumie nie znam, ale zawsze wydawało mi się że dłużej...
    Cóż. Żyłem w błogiej nieświadomości.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Książek

  • 9. Data: 2005-02-21 07:47:37
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 20 Feb 2005 22:13:11 +0100, na pl.praca.dyskusje, !F napisał(a):

    Dobra, wszyscy sie jezyka czepiaja - maja racje, bo nieczesto sie zdaza ze
    dostaniesz redaktorow do tworzenia serwisu, zreszta jakby nie mowic i tak
    bedziesz musial po polsku cos napisac, wiec polski IMO powinien byc 10/10 i
    cos z tym zrobic musisz, ale....

    > - HTML (10/10)
    >
    > - xHTML (7/10)

    ???
    Ja to dobrze rozumiem? jesli znasz htmla na 10, to poznanie xhtmla na 10
    zajmie z pol dnia. Potem kilka dni cwiczen z walidatorem i wsio.
    A skoro Ty sugerujesz znajomosc tegoz jezyka na 7 to ja sugerowalbym ze
    samego htmla tez znac nie mozesz tak dobrze jak to opisujesz.

    Zreszta pierwsze skrzypce w calym tym majdanie graja juz CSSy, a skoro ich
    nie ujales, to zapewne masterem tu nie jestes, a i te 7/10 z xhtmla by sie
    wyjasnialo... :D

    Wiec tak - moja mala rada - zglebic XHTMLa, zglebic CSSy. Pisac zgodnie ze
    standardami W3C. Wtedy masz szanse sie wybic, bo inaczej studenci robiacy
    strony za 300zl Cie zjedza.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 10. Data: 2005-02-21 08:11:27
    Od: Wojciech Jakóbczyk <j...@U...gazeta.pl>

    > w 2005 r - zrealizowanych 2 duzych serwisow www

    minelo dopiero jakies 7 tygodni tego roku... jakie to sa w/g ciebie duze
    serwisy???

    wojtek