PracaGrupypl.praca.dyskusje › Computerland

  • 1. Data: 2005-02-20 14:25:54
    Temat: Computerland
    Od: "tom" <t...@w...pl>

    Witam,

    czym zajmuje sie regionlne biura Computerlandu. Czy sa to tylko biura
    zatrudniajace kilka osob czy zajmują się też np. projketowaniem i wdrażaniem
    systemów? Chodzi mi o to czy sa tam miejsca pracy dla
    projektantow/programistow

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2005-02-20 22:58:46
    Temat: Re: Computerland
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    Bylo 2005-02-20 15:25, deszczowy i ponury. Z szarego tlumu wylonil sie
    osobnik znany potocznie jako tom i wyszedl szurajac gumiakami na mownice
    i oglosil:
    Zapraszam na priva (najlepiej GG)

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski

  • 3. Data: 2005-02-20 23:50:15
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    tak, zajmują się wdrażaniem, programowaniem itd. jakby cos - prv.
    pozdr
    gromax