PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia w Polsce programista? › Re: Ile zarabia w Polsce programista?
    From: "yig" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia w Polsce programista?
    Date: Wed, 28 Nov 2007 16:48:40 +0100

    Witam,

    [..]
    > Ależ ja korzystam. Ale najpierw podcinam gardło :))) Za grzebanie w nie
    > swoim kodzie. A kompozycja (format) kodu, to temat - morze. Jeden lubi
    > nawiasy w osobnej linii, a inny w tej samej.
    [..]

    Sry, ale od tego to chyba jest coding standard wypracowany w teamie,
    firmie lub wraz z klientem. O to chyba biega zeby burdelu nie bylo?

    > Moduły programu są ściśle podzielone z absolutnie minimalnym i
    > niezmienialnym interfejsem pomiędzy nimi. Ja siedzę nad komunikacją z
    > urządzeniami, kolega nad interfejsem użytkownika, jeszcze inny nad bazą,
    > jeszcze inny nad interfejsami wymiany danych z innymi programami itp...
    > każdy odpowiada za swój kawałek.

    Oki ale jak rozwiazesz sytuacje gdy jeden modul jest nie do napisania przez
    jedna osobe,
    lub rownolegle masz delvelopment i maintenance? Wtedy ktos musi zagladac i
    poprawiac
    Twoj kod?

    > Nad tym wszystkim stoi szef projektu, który określa:
    > - interfejsy pomiędzy programistami (to tylko na samym początku projektu)
    Czy to nie task dla architekta?

    Oki, glownie dziwie sie "podcinaniu gardla".

    Pozdro,
    yig