PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia

  • 1. Data: 2005-07-06 06:49:24
    Temat: Ile zarabia
    Od: Ela <e...@n...ct.pl>

    Ile zarabia przedstawiciel handlowy w amerykanskiej firmie specjalizujacej
    sie w technologiach chemicznych biochemicznych i genetycznych sprzet
    odczynniki doradztwo itd Siedziba firmy w Warszawie. Obowiazki :
    nawiazanie i rozwoj kontaktow, realizacja planow sprzedazy, negocjowanie
    kontraktow handlowych. Wymagania: wyksztalcenie wyzsze (preferowana
    biotechnologia, inzynieria chemiczna i procesowa, analityka medyczna,
    farmacja, medycyna, biologia lub pokrewne) bardzo dobre zdolnoci komunikacyjne,
    prezentacji oraz negocjacyjne, biegla znajomosc jezyka angielskiego w
    mowie i pimie.
    Mam jechac na rozmowe w sprawie tej pracy ale nie usmiecha mi sie
    wycieczka do Warszawy jesli pensja proponowana to 2,5 tys netto. A
    rekrutujaca firma nie chce mi podac warunkow finansowych podobno ich nie
    znaja.

  • 2. Data: 2005-07-06 09:00:55
    Temat: Re: Ile zarabia
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Ela napisał(a):

    > Ile zarabia przedstawiciel handlowy

    [tu już można uciąć]

> [...]
    > wycieczka do Warszawy jesli pensja proponowana to 2,5 tys netto. A
    > rekrutujaca firma nie chce mi podac warunkow finansowych podobno ich nie

    Płacą pewnie tak jak wszędzie PH.
    800 - 1000zł podstawy plus prowizja.

    --
    Pitt

  • 3. Data: 2005-07-06 09:59:06
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Płacą pewnie tak jak wszędzie PH.
    > 800 - 1000zł podstawy plus prowizja.

    Wszędzie są takie zasady, szkoda tylko, że nie zaznaczasz, że
    prowizja może wynieść 100zł albo 10.000zł. To już nie wszędzie,
    bo zależy od
    1. firmy (jaka stawka prowizyjna i zasady)
    2. towaru/usługi (im trudniej sprzedac tym wyższe prowizje)
    3. zdolności PH (na tym samym stanowisku w tych samych warunkach
    jeden zarobi 8.000zł a drugi 800zł)

    I nic w tym dziwnego (dwa ostatnie punkty), bo w końcu - od tego
    zależy zarobek firmy. Natomiast co do pierwszego punktu - to całe
    ryzyko związane z podjęciem pracy. Nie zawsze wiadomo na jaką
    firmę się trafia.

    J.K.
    --
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej
    wystawy artysty Bronisława Tomeckiego: www.zapraszam.pl/exlibris/

  • 4. Data: 2005-07-06 11:17:07
    Od: "Adam" <...@...pl>

    > Płacą pewnie tak jak wszędzie PH.
    > 800 - 1000zł podstawy plus prowizja.

    a co to znaczy wszedzie???Jakies pol roku temu pracowalem na stanowisku PH i
    zarabialem ok 3.000 netto. Nie bylo zadnych prowizji, po prostu stala
    pensja, niezaleznie od wynikow..
    Jak widac wszedzie wcale nie znaczy wszedzie..

    Adam

  • 5. Data: 2005-07-06 11:30:17
    Od: Ela <e...@n...ct.pl>

    Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> wrote:
> [...]

    Chyba zartujesz, to nie jest propozycja PH w dziale batonikow czy podpasek.
    Trzeba wiedziec o czym sie mowi i co sie sprzedaje zreszta firma ma dosc
    duze wymagana za taka pensje to ja nawet nie jade na rozmowy kwalif.

  • 6. Data: 2005-07-06 11:40:10
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Chyba zartujesz, to nie jest propozycja PH w dziale batonikow czy podpasek.
    > Trzeba wiedziec o czym sie mowi i co sie sprzedaje zreszta firma ma dosc
    > duze wymagana za taka pensje to ja nawet nie jade na rozmowy kwalif.

    To nie ja pisałem te powyższe kwoty podstawy, wiesz? Omawiałem
    tylko nic nie znaczący element prowizji :-))).

    J.K.

  • 7. Data: 2005-07-07 06:24:36
    Od: Ela <e...@n...ct.pl>

    > To nie ja pisałem te powyższe kwoty podstawy, wiesz? Omawiałem
    > tylko nic nie znaczący element prowizji :-))).

    Wiem ze to nie Ty. Zreszta ja nie mam do nikogo tutaj pretensji.
    A element prowizji znow az tak nie znaczacy nie jest nie przesadzajmy.