PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w RR Donnelley Kraków - poszukuje opinii

  • 1. Data: 2005-07-06 07:43:19
    Temat: Praca w RR Donnelley Kraków - poszukuje opinii
    Od: " p...@g...pl" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Poszukuje informacji o zakladach RR Donnelley w Krakowie (drukarnia i
    poligrafia). Interesuje mnie szeroko rozumiany dzial premediów i prepressu,
    fotografia, grafika, DTP, itp.

    A wiec:

    Czy rotacja pracowników jest duza? Tzn. czy praca jest w miare stabilna?
    Jak wygladaja rozmowy kwalifikacyjne? Jakies testy, obce jezyki, etc. -
    niestety mój angielski przez ostatnie 2-3 lata troche podupadl - wiadomo, jak
    sie nie korzysta to sie zapomina :-(
    Jak wyglada sprawa z umowa (czy w miare szybko dostaje sie umowe na czas
    nieokreslony, czy raczej nie)?
    Jak z urlopami?
    Jaka atmosfera i warunki pracy?
    No i - last but not least - jakie sa srednie zarobki na interesujacych mnie
    stanowiskach? Czego mozna oczekiwac, co zaproponowac w rozmowie
    kwalifikacyjnej?

    Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2005-07-06 09:15:00
    Temat: Re: Praca w RR Donnelley Kraków - poszukuje opinii
    Od: "Adam" <...@...pl>

    > Witam

    Czesc

    www.rrd.pl

    > A wiec:
    >
    > Czy rotacja pracowników jest duza? Tzn. czy praca jest w miare stabilna?

    Niezbyt duza. Praca jest stabilna

    > Jak wygladaja rozmowy kwalifikacyjne? Jakies testy, obce jezyki, etc. -
    > niestety mój angielski przez ostatnie 2-3 lata troche podupadl - wiadomo,
    jak
    > sie nie korzysta to sie zapomina :-(

    Rozmowy tutaj przeprowadzane sa dosyc profesjonalnie - kilka etapow rozmow,
    asessment center itp..Angielski bardzo potrzebny (z naciskiem na bardzo).
    Zalezy na jakie stanowisko aplikujesz, ale jezyka angielskiego w RRD uzywa
    sie na codzien i z tym nie powinienes miec klopotow, bo bedziesz sie po
    prostu meczyl.A szczegolnie w premediach kiedy kontakty z klientem
    (najczesciej zagranicznym) sa nieodzowne.

    > Jak wyglada sprawa z umowa (czy w miare szybko dostaje sie umowe na czas
    > nieokreslony, czy raczej nie)?

    Nie. Umowa na czas nieokreslony jest z reguly po jakichs 5 latach.

    > Jak z urlopami?

    Dobrze

    > Jaka atmosfera i warunki pracy?

    Dobre

    > No i - last but not least - jakie sa srednie zarobki na interesujacych
    mnie
    > stanowiskach? Czego mozna oczekiwac, co zaproponowac w rozmowie
    > kwalifikacyjnej?

    Hmm..na szeroko rozumianych stanowiskach w szeroko rozumianym dziale
    premediow zakres plac jest...szeroki..

    > Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr