PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia › Ile zarabia
    From: Ela <e...@n...ct.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ile zarabia
    Date: 6 Jul 2005 06:49:24 GMT

    Ile zarabia przedstawiciel handlowy w amerykanskiej firmie specjalizujacej
    sie w technologiach chemicznych biochemicznych i genetycznych sprzet
    odczynniki doradztwo itd Siedziba firmy w Warszawie. Obowiazki :
    nawiazanie i rozwoj kontaktow, realizacja planow sprzedazy, negocjowanie
    kontraktow handlowych. Wymagania: wyksztalcenie wyzsze (preferowana
    biotechnologia, inzynieria chemiczna i procesowa, analityka medyczna,
    farmacja, medycyna, biologia lub pokrewne) bardzo dobre zdolnoci komunikacyjne,
    prezentacji oraz negocjacyjne, biegla znajomosc jezyka angielskiego w
    mowie i pimie.
    Mam jechac na rozmowe w sprawie tej pracy ale nie usmiecha mi sie
    wycieczka do Warszawy jesli pensja proponowana to 2,5 tys netto. A
    rekrutujaca firma nie chce mi podac warunkow finansowych podobno ich nie
    znaja.