PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze? › Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
  • Data: 2004-10-28 20:30:34
    Temat: Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja rozwiazalem to pare lat temu dosc brutalnie

    setki znajomych, nawet takich, ktorych gdzies tam raz poznalem i lata nie
    widzialem, a potem jak szczapili na przystanku autobusowym podczas rozmowy
    ze informatyk, to bylo - moze bys wpadl, poprawil, mam wirusa, egzamin z
    worda itd.

    zadna z tych prosb nie byla moze az tak dlugotrwala, ale w sumie nic nie
    robilem tylko biegalem w wolnym czasie i za jakis drobny gift robilem
    mnostwo spraw (a niektorzy potem i tak zainstalowali byle co, zlapali wirusa
    i z rozbrajajacym usmiechem prosili - moze byc jeszcze raz wpadl i usunal
    kolejnego wirusa)

    zaczalem systematycznie i wszystkim odmawiac - najpierw delikatnie, ze
    jestem zalatany, a jesli ktos byl uparty, tlumaczylem jasno, ze po prostu
    mialem tyle prosb, ze by nie klasyfikowac znajomych itd. odmawiam regularnie
    wszystkim i ze po godzinach spedzonych przed monitorem w pracy nie mam
    ochoty spedzac wolnego czasu rowniez przed monitorem - teraz mam spokoj,
    tylko jeszcze czasem ktos sobie przypomni, ale to nieczesto i nadal odmawiam
    (chyba, ze to juz naprawde jakis znajomy z ktorym mozna konie krasc a
    problem drobny)

    polecam podobne podejscie, bo inaczej zwariujesz, albo jesli chcesz na tym
    zarobic mow jasno - poniewaz mam tak duzo zlecen, jestem zmuszony wprowadzic
    nieduza odplatnosc i mowisz jasno, przed usluga, ile za to wezmiesz - bardzo
    szybko zredukujesz ilosc poswiecanego czasu na takie prosby a i zostanie ci
    cos w kieszeni

    takie zycie co robic