PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze? › Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
  • Data: 2004-10-29 18:02:29
    Temat: Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:clra63$nrn$1@news.onet.pl Greg
    <o...@o...op.pl> pisze:

    Przyjaciołom zawsze robię za darmo - oni nigdy nie nadużywają tego.
    Bliższym znajomym zazwyczaj pierwszy raz robię za darmo. Jeśli potem coś
    spieprzą przez niewiedzę, to czasem też poprawię za friko, ale sobie
    ponarzekam i pokwękam, co ich najczęściej powstrzymuje przed zbytnią
    nachalnością (a jeśli nie, to potem po prostu "nie mam czasu i trudno mi
    powiedzieć kiedy będę miał, bo muszę zarabiać na rachunki").
    Jeśli znajomy prosi, abym coś naprawił jego znajomemu (kuzynowi, kochance,
    prababci itp.) to od razu stawiam sprawę jasno: jaki ma być zakres prac i
    czy jest on przygotowany na koszty.
    Amen, inaczej Cię zaorają z uśmiechem.

    Jotte