PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze? › Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
  • Data: 2004-10-28 18:57:02
    Temat: Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Oct 2004 19:27:10 +0200
    "Greg" <o...@o...op.pl> wrote:

    > Jak Wy postępujecie w takich sytuacjach?

    Hm.. mowie, ze nie mam czasu (co jest prawda). Innym podpowiem cos
    telefonicznie ewentualnie karze przeczytac to i tamto.. wkoncu sami sie
    musza przeciez nauczyc. Osobiscie pomagam tylko kolezankom :) No i
    najlepszego kumpla podszkolilem troche.. na tyle, ze sam zdobywa wiedze
    i czasem potrafi czyms zaskoczyc - teraz jak u mnie ktos czasem nie
    znajdzie pomocy to ida do niego ;))

    W ogole to od jakiegos czasu mam najlepsze powiedzenie "sorry, ale ja
    nie wiem / nie pamietam.. juz od dawna nie uzywam Windowsa" :-))

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net