PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za strone?? › Re: Ile za strone??
  • Data: 2004-11-08 15:25:46
    Temat: Re: Ile za strone??
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-08, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Oj, nieladnie!
    > Tak sie nie robi. Po prostu sie nie robi. W Polsce zyjemy, ale jak sie
    > bedziemy wzajemnie gnoic juz na tym etapie to boje sie pomyslec co bedzie
    > jak zostanie sie potem pracodawca :|
    Przepraszam, czemu od razu gnoić? Możesz rozwinąć?

    > Moim zdaniem masz zlecenie i mozesz je odstapic. Wez za to powiedzmy 20%
    > ale nie wiecej.
    20% to wezmę, jak odstąpię zlecenie fachowcowi, który wie co i jak robić.
    I nie będę świecił oczami za to, że polecam takiego człowieka. Albo oddaję
    badziewny produkt. A, obcemu fachowcowi. Znajomemu odstąpię za 10%, albo
    w ogóle za przysługę.

    > Poza tym pamietajcie ze jak ktos da 1000zl za strone i zobaczy
    > gimnazjalnego front page'a to moze nie byc zbyt zadowolony z
    > zainwestowanych pieniedzy. I wtedy nie gimnazjalista ma problem tylko Pan
    > Informatyk.
    Dlatego proponuję podział pół na pół. Bo to, co się odbierze od gimnazjalisty
    trzeba będzie sprawdzić. I ewentualnie poprawić. Jak się okaże, że
    gimnazjalista zrobił dobrze, to można mu odpalić jakąś działkę ekstra.

    > Wezcie to pod uwage.
    Wzięliśmy.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. A posądzeniem mnie o gnojenie czuję się urażony i oczekuję przeprosin.
    --
    Witold Witaszewski: Czy ty musisz miec takie okropnie długie imię i nazwisko?
    Małgorzata Lewicka: Ożeń się ze mną, to będę miała krótsze.