PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za strone?? › Re: Ile za strone??
  • Data: 2004-11-08 12:57:23
    Temat: Re: Ile za strone??
    Od: "Pawel P." <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Slawomir Kawala" <s...@a...net> napisal w wiadomosci
    news:20041108133324.299b59be@slwkk_desk...

    > Nie, w powaznych firmach licza sie specjalisci do danych dziedzin.
    > Jak zawsze pozostaje aktualne powiedzenie, jak cos(ktos) jest od
    > wszystkiego...

    Ja pracuje w powaznej firmie, w sumie to mam powaznych firm w cv sporo,
    owszem w kazdej firmie specjalizowalem sie w konkretnej dziedzinie (choc nie
    zawsze), ale obecnie mam przyjemnosc udzialu w projektach i ucze sie
    informatyki w roznych zastosowaniach. A co do powiedzenia to moim skromnym
    zdaniem jest juz przeszloscia i wymowka tych ktorzy nie chca sie uczyc
    myslac, ze obecna wiedza wystarczy im do zawodu jaki wykonuja. Oczywiscie
    kazdy ma dziedzine w ktorej sie specjalizuje, ale powoli taki sposob
    myslenia jest obalany. Teraz wymogi wobec informatyka sa znacznie wieksze
    niz powiedzmy 10 lat temu i wiedza z okreslonej dziedziny nie wystarcza.

    Pozdrawiam

    Pawel P.