PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za strone?? › Re: Ile za strone??
  • Data: 2004-11-08 20:35:37
    Temat: Re: Ile za strone??
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 8 Nov 2004 19:30:52 +0100, na pl.praca.dyskusje, SLaw napisał(a):

    > Ja raczej nie zdecydowalbym sie na przyjecie gimnazjalisty bo jestem zdania
    > ze lepiej cos samemu zrobic niz poprawiac spaprana robote. Jesli chodzi o
    > odstapienie tego projektu myslalem raczej o podaniu kontaktu do
    > zleceniodawcy bo ja naprawde dobrze zarabiam i nie potrzebuje dodatkowych
    > pieniedzy. Przedstawicielem spolki ktora daje to zlecenie jest moj znajomy
    > ktory uwaza ze jak sie jest "informatykiem" to robi sie wszystko co jest z

    No, to rozumiem!
    Zdrowe podejscie :)

    Wiec masz pare wyjsc: popytac kumpli po fachu czy komus sie nie nudzi, albo
    wyslac posta na pl.praca.oferowana. Choc tego drugiego w Twoim wypadku bym
    nie polecal, bo pewnie sporo zgloszen "gimnazjalnych" bedzie a przeciez nie
    chciales sobie zawracac glowy.

    Znajdz wiec znajomego, tak bedzie dla Ciebie najwygodniej. A i przyjazn
    czyjas mozesz zaskarbic ^_^
    Jak sie nie uda, to mozesz ewentualnie tu puscic ogloszenie, podejrzewam ze
    sporo z nas - grupowiczow by sie polasilo zakladajac godziwa zaplate.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl