PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za strone?? › Re: Ile za strone??
  • Data: 2004-11-08 11:34:04
    Temat: Re: Ile za strone??
    Od: "Pawel P." <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Slawomir Kawala" <s...@a...net> napisal w wiadomosci
    news:20041108002658.7508c3ef@slwkk_desk...

    > Normalne to jest wrzucenie zrobionej stronki na serwer hostingowy
    > wyznaczony przez firme. Konfigurowanie serwerow to zupelnie rozna
    > sprawa, wymagajaca wiedzy z innej dziedziny i czasu.

    Z innej dziedziny ? Kurcze to ja jestem jakis wybitny bo robienie stron +
    konfiguracja serwerow to dla mnie zajecie poza praca :-). Lol... ostatnio
    jako dodatkowa fuche konfigurowalem urzadzenia sieciowe w pewnej firmie. A
    na codzien jestem analitykiem businessowym ... Tak, Polska to piekny kraj,
    tu nie ma juz miejsca na dinozaury z lat 90, ktorzy zajmowali sie
    specyficzna rzecza i dostawali kupe kasy za to, tak zwani "informatycy"
    :-)...

    Ciezkie czasy dla rynku IT nastaly.

    Pozdrawiam

    Pawel P.