PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za pilnowanie blizniaczek?

  • 21. Data: 2006-09-20 21:21:28
    Temat: Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 22:48:45 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    wklepał(-a):

    >Do przedszkola czy żłobka dzieci się dostarcza i stamtąd odbiera. Prywatna
    >opiekunka do mieszkania dojeżdża. Byle naprawca pralek bierze za dojazd ~30
    >zł, dla opiekunki to razy - powiedzmy - 25 dni w miesiącu. Więc same dojazdy
    >750 zł/mies. A zobacz sobie ile bierze weterynarz naprawiający pudle za
    >wizyte domową.
    >Nie pisz zatem bzdur.

    Świetny tok rozumowania. A jak doradca finansowy bierze 100 zł za dojazd do
    klienta, to opiekunce trzeba płacić 2500? :)

  • 22. Data: 2006-09-20 21:28:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eesidp.4a0.1@slaszysz.poczta.onet.pl Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > miesiącu. Więc same dojazdy 750 zł/mies. A zobacz sobie ile bierze
    > weterynarz naprawiający pudle za wizyte domową.
    Dziękuję, wiem.

    > A jak doradca finansowy bierze 100 zł za dojazd
    > do klienta, to opiekunce trzeba płacić 2500? :)
    A czy jak ten "doradca" będzie dojeżdżał codziennie to będzie trzeba
    zapłacić 2500?
    Doradca "bierze" tylko wtedy, jak mu dadzą. To samo pudelmajster.
    I to samo opiekunka. Więc nie "trzeba".
    Jak być może wiesz - hurt jest o wiele tańszy. Zresztą chyba udało ci się
    przeczytać konkluzję jaką zaproponowałem, czyli kwotę oczekiwanej zapłaty.

    Jotte

  • 23. Data: 2006-09-20 22:15:36
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > 750 zł/mies. A zobacz sobie ile bierze weterynarz naprawiający pudle za

    To nie sa jakies tam pudle tylko zwyczajne dzieci.

  • 24. Data: 2006-09-20 22:23:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3ef5.00000078.4511bd87@newsgate.onet.pl d...@g...pl
    <d...@g...pl> pisze:

    > To nie sa jakies tam pudle tylko zwyczajne dzieci.
    Dojechać trzeba tak samo i za tyle samo jak do pudla.

    Jotte

  • 25. Data: 2006-09-21 05:24:57
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    a w przypadku
    > blizniakow jeszcze trzeba pomnozyc przez dwa.

    tak sie madrzysz ale pare postow wyzej sama zapomnialas pomnozyc hehe

  • 26. Data: 2006-09-21 06:40:18
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    JarY napisał(a):
    > Witam
    > Moja dziewczyna sie pyta ile ma powiedziec za pilnowanie 2 blizniaczek w
    > wieku ok.1 roczku. w godz od 8-15.Acha jest to rodzina.A rodzice sa zajeci
    > praca i zarabiaja niezle.
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    wawa. jedno dziecko - aniolek - 1350/miesiac

  • 27. Data: 2006-09-21 07:35:34
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    20 Sep 2006 23:40:18 -0700, użyszkodnik
    "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com> napisał:

    > wawa. jedno dziecko - aniolek - 1350/miesiac

    a jak 2 bliźniaki diabły ????

    --
    futszaK
    601061867

  • 28. Data: 2006-09-21 08:14:03
    Temat: Zaproponowali 200 zeta:) )(za miesiac) to jest smiech na sali:))
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

  • 29. Data: 2006-09-21 08:20:19
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    Dla Ciebie?
    Wcale się nie dziwię.
    Uważam, że i tak za dużo.

    --
    Nixe

  • 30. Data: 2006-09-21 09:06:59
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > Dla Ciebie?
    > Wcale się nie dziwię.
    > Uważam, że i tak za dużo.

    Nie dla mnie tylko dla dziewczyny.od 8-15 za 2 blizniaczki.