PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile urlopu

  • 1. Data: 2006-09-12 18:04:09
    Temat: Ile urlopu
    Od: "AnnaJ" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Chcialam zapytac ile urlopu mi przysluguje jesli pracuje co drugi dzien po 12
    godzin. I czy odliczane sa te dni w ktore normalnie nie pracuje?

  • 2. Data: 2006-09-12 20:16:46
    Temat: Re: Ile urlopu
    Od: "zmarekz" <z...@w...pl>

    Z tego co wiem to pracujesz normalnie bo po 12 godzinach pracy przysługuje
    Ci 24 wolnego ale mo esie mylic

  • 3. Data: 2006-09-12 20:23:15
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    AnnaJ napaskudził na ekranie:
    > Chcialam zapytac ile urlopu mi przysluguje jesli pracuje co drugi dzien po
    > 12 godzin. I czy odliczane sa te dni w ktore normalnie nie pracuje?

    Ulrop przelicza się na godziny. Jeżeli masz np. 20 dni urlopu to znaczy że
    masz 160 godzin. I wtedy np. w tygodniu masz wolne 2 zmiany po 12, wtedy z
    urlopu 'schodzi' ci 24 godziny.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)