PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?

  • 1. Data: 2005-05-16 07:39:04
    Temat: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
    Od: " Anka" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    własnie dostałam zaproszenie na rozmowę do Warszawy. Praca biurowa - mała
    firma. Skonczylam studia, ma niewielkie doświadczenie (1/2 roku pracy).

    Zupełnie jednak nie wiem ile chcę (a raczej powinnam zarabiać) zarabiać.
    Jako, że dotychczas nie wyściubiłam nosa (zawodowo) poza Lublin w którym
    mieszkam nie bardzo się orientuję ile moge potrzebować na zycie w Warszawie,
    tym bardziej że mieszkłam dotychczas z rodzicami.
    Wymagania w Lublinie są inne, wspolne mieszkanie z rodzicami tez pozwala na
    niezbyt wygórowane wymagania dot. pensji. No życie na ścianie wschodniej to
    jedank co innego.
    Ile kosztuje więc zycie w stolicy?

    Wynajęcie pokoju + jedzenie + przejazdy + drobne kieszonkowe (+ coś do
    odłożenia??????)

    Ile potrzebuję zarabiac żeby móc wyżyć w Warszawie?

    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2005-05-16 07:47:07
    Temat: Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Anka napisał(a):

    > Ile potrzebuję zarabiac żeby móc wyżyć w Warszawie?

    2,5 tys. zł.

    Pitt

  • 3. Data: 2005-05-16 07:53:14
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-16 09:47, Użytkownik Piotr Przewłocki napisał:

    > 2,5 tys. zł.

    brutto/netto?

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2005-05-16 08:08:02
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Witiia napisał(a):

    > brutto/netto?

    Tara.
    A jak myślisz? Pieniądze "na życie" to są sprzed odliczenia podatku, czy po?

    Pitt

  • 5. Data: 2005-05-16 08:10:20
    Od: "taoo" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki"

    > 2,5 tys. zł.

    no to już wiem dlaczego zostałem w trójmieście :]

    --
    taoo
    http://taoo.boo.pl/

  • 6. Data: 2005-05-16 08:14:51
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-16 10:08, Użytkownik Piotr Przewłocki napisał:

    > Tara.
    > A jak myślisz? Pieniądze "na życie" to są sprzed odliczenia podatku, czy
    > po?

    Cytuję: "Ile potrzebuję zarabiac żeby móc wyżyć w Warszawie?".
    Zarobki zazwyczaj podaje się w kwotach brutto, a suma wydawała mi się
    trochę za niska.

    --
    Witiia

  • 7. Data: 2005-05-16 08:24:40
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Witiia napisał(a):

    > Cytuję: "Ile potrzebuję zarabiac żeby móc wyżyć w Warszawie?".
    > Zarobki zazwyczaj podaje się w kwotach brutto, a suma wydawała mi się
    > trochę za niska.

    Ok.
    2,5 tys. zł netto to kwota, za którą dasz radę wynająć kawalerkę (nie w
    centrum) lub pokój, zapłacić rachunek za komórkę, kupić bilet
    miesięczny, kupić jedzenie, pójść parę razy na piwo i do kina.
    Starczy też, by w razie potrzeby dokupić coś do ubrania i może ciut
    odłożyć na czarną godzinę.
    Poza tym wszystko można sobie łatwo obliczyć: wynajem ok 1000zł, bilet
    miesięczny normalny 66zł, piwo średnio 6zł, bilet do kina ok. 20zł/os.,
    jedzenie ok. 400zł/mc, komórka (w moim przypadku 100zł).
    Buty w wersji ekonomicznej jakieś 80-100zł, spodnie ok. 120zł.... itd.
    Plus oczywiście wszystkie Twoje wydatki, o których nie wiem. :-)

    Pitt

  • 8. Data: 2005-05-16 08:40:31
    Od: " " <a...@g...pl>

    > Ok.
    > 2,5 tys. zł netto (...)

    Dzięki wielkie za szybką i konkretną odpowiedź.
    No to teraz pozostaje mi przekonać potencjalnego pracodawce, że muszę (!!!)
    zarabiać właśnie (minimum ;-) tyle.

    Pozdrawiam
    Anka

  • 9. Data: 2005-05-16 08:59:54
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki wielkie za szybką i konkretną odpowiedź.
    > No to teraz pozostaje mi przekonać potencjalnego pracodawce, że muszę
    > (!!!)
    > zarabiać właśnie (minimum ;-) tyle.
    Jak ci sie uda to daj znac bo to calkiem niezle jak na twoje doswiadczenie -
    moze tez sie wybiore do Wawy...... chociaz nie, bo tam smierdzi ...

    pozdrawiam,

    Michal

  • 10. Data: 2005-05-16 09:09:26
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Dzięki wielkie za szybką i konkretną odpowiedź.
    >No to teraz pozostaje mi przekonać potencjalnego pracodawce, że muszę (!!!)
    >zarabiać właśnie (minimum ;-) tyle.

    zycze powodzenia.. pewnie zaproponuja ci na dzien dobry 800 na reke
    (taki standard ostatnio)

    prawda jest taka ze bez pomocy rodzicow w obcenych czasach absolwent
    bardzo rzadko jest w stanie sie sam utrzymac - bo po prostu dla
    absolwentow/ludzi z malym doswiadczeniem nie ma ofert pracy za ktore
    mogliby samodzielnie przezyc...

    CanoE
    Time is on my side