PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?

  • 21. Data: 2005-05-17 10:37:54
    Temat: Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
    Od: "klikawa" <[usun_xx]klikawaxx@vpxx.xxpl>

    "Mir" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5f1f.00000319.428980a7@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > znajdzie, tylko tam zarabiając mniej, powiedzmy te 800 - 1000 zł przez te
    > 10
    > lat nie przejesz ich na wynajem, dojazdy itp - z tego już coś można
    > uzbierać i
    > pomyśleć o dalszym życiu. A może prędzej znajdziesz coś lepszego niż w
    > W-wie.
    > Bo moim zdaniem nie ważne ile się zarabia, tylko ile zostaje na rękę
    > biorąc pod
    > uwagę koszty życia. Może lepiej po latach pomieszkać we własnym 2
    > pokojowym w
    > Lublinie niż w wynajmowanyej kawalerce w W-wie.

    jeszcze inna opcja to praca w Warszawie i mieszkanie pod Warszawą. Wiem, bo
    znam te rejony akurat, ze masa ludzi dojezdza do pracy do Warszawy z
    Żyrardowa, Skierniewic a nawet z Łodzi (to juz desperaci ;)). Pociag
    pospieszny na dworzec centralny z Żyrardowa jedzie ok. 30 minut, ze
    Skierniewic ok. 45 minut a mieszkanie w takich miasteczkach bedzie 4 razy
    tańsze.

  • 22. Data: 2005-05-17 21:53:49
    Od: "miś uszatek" <a...@a...aa>

    > Za 1000-1200 jestes w stanie przezyc nim nie znajdzie sie cos lepszego.
    > Zamiast wynajmowac kawalerke za 800-1100 mozesz mieszkac w samodzielnym
    > pokoju w mieszkaniu studenckim za ok 450 zl.

    i co ? to twój sposób na życie ? mały pokoik, lub tłoczenie się w kilkoro w
    mieszkanku ?
    uważam że 100 razy lepiej siedzieć u rodziców na chacie, oni przynajmniej
    długo nie pożyją.
    jak jesteś frajer to r ob za murzyna

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2005-05-19 15:00:09
    Od: Squee <s...@m...gotdns.WYTNIJ.org>

    Dnia 16.05.2005 Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> napisał/a:

    > 2,5 tys. zł.

    Uj.
    Ale pojechałeś.

    Za tyle też się da.
    Ale rozumiem, że pytanie było o koszta jak najmniejsze.
    Na początek chyba najlepiej wynająć pokój (nie całe mieszkanie).

    Wtedy można spokojnie zmieścić się w połowie podanej przez ciebie kwoty.

    Pozdrawiam

    --
    ***Piotr Książek*** # s...@c...pl
    E-mail: s...@m...gotdns.WYTNIJ.org

  • 24. Data: 2005-05-19 15:07:29
    Od: Squee <s...@m...gotdns.WYTNIJ.org>

    Dnia 17.05.2005 klikawa <> napisał/a:

    > "Mir" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    <ciach>

> [...]
    > pospieszny na dworzec centralny z Żyrardowa jedzie ok. 30 minut, ze
    > Skierniewic ok. 45 minut a mieszkanie w takich miasteczkach bedzie 4 razy

    Ale trzeba wtedy poświęcić minimum 2 godziny dziennie na dojazdy.
    A mieszkania w przy dworcu w Żyrardowie wcale nie są takie tanie.
    Oczywiście można dalej. Ale wtedy tracimy coraz więcej czasu i pieniędzy
    na dojazdy.

  • 25. Data: 2005-05-19 17:19:59
    Od: "matt" <m...@w...pl>

    Użytkownik "miś uszatek" <a...@a...aa> napisał w wiadomości

> [...]
    > w mieszkanku ?
    > uważam że 100 razy lepiej siedzieć u rodziców na chacie, oni przynajmniej

    Sam jeesteś frajer. Kto ci kaze mieszkac akurat w malym pokoju. Sa tez duze.
    A tloczenie sie w studenckim mieszkanku pozostanie dla mnie zajebistym
    wspomnieniem na reszte zycia. I gwarantuje ci ze jest stokroc lepsze niz
    mieszkanie z rodzicami i czekanie na ich zgon;)

    Marcin