PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile teraz jest godzin na etacie ?

  • 21. Data: 2007-08-08 20:24:30
    Temat: Re: Ile teraz jest godzin na etacie ?
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Jotte nabazgrolił na ekranie:
    > Belfry.
    > Nie są "ciekawostką".
    > Ponad 600k czynnego zawodowo luda w branży, którą trudno uznać za
    > nieistotną.

    No tak, ale zakładam, że nauczyciele są inteligentni i świadomi swoich praw,
    i chyba żaden nie zapytałby 'czy to prawda, że nadgodziny liczą się po
    172h'. Chyba ty też w to nie wierzysz.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 22. Data: 2007-08-08 20:28:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9d8nu$eb3$1@node1.news.atman.pl Nikiel ;)
    <n...@p...fm> pisze:

    > No tak, ale zakładam, że nauczyciele są inteligentni i świadomi swoich
    > praw,
    Sprawdź to założenie. Ciężko się zdziwisz.

    > i chyba żaden nie zapytałby 'czy to prawda, że nadgodziny liczą
    > się po 172h'.
    Sprawdź. Zdziwisz się ciężko drugi raz.

    > Chyba ty też w to nie wierzysz.
    Pewnie, że nie wierzę. Ja to wiem. ;)

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-08-08 20:34:11
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-08 22:28 [Jotte] napisał(a):

    > Pewnie, że nie wierzę. Ja to wiem. ;)

    Mając za sobą kilka wdrożeń aplikacji kadrowo-płacowych w placówkach
    edukacyjnych muszę stwierdzić, że czasem nie tylko nauczyciele ale i
    pracownicy szkolnego działu kadr (właściwie pracownik bo rzadko jest
    więcej niż 1 :) ) nie do końca łapią o co w tym całym prawie pracy chodzi ;)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 24. Data: 2007-08-08 20:44:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9d9c4$hrk$1@news.lublin.pl Pe.Ka <c...@t...cy>
    pisze:

> [...]
    > pracownicy szkolnego działu kadr (właściwie pracownik bo rzadko jest
    > więcej niż 1 :) ) nie do końca łapią o co w tym całym prawie pracy
    Wiem, wiem, też mam w tym pewne doświadczenia. A skąd mają mieć fachowych
    pracowników przy takich płacach?
    Do pionów administracji i obsługi w szkołach trafiają w ogromnej liczbie
    odpady o bardzo niskich kwalifikacjach i takichże umiejętnościach, którzy
    szukając urzędniczej roboty.natrafiają na elementarne bariery kompetencyjne.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2007-08-10 11:42:54
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > 172 a 160 to trochę róznica

    Aż tak dokładnie to tego nie liczyłem. Trzeba byłoby policzyć ilość dni
    roboczych w roku pomnożyć przez 8 i podzielić przez ilość miesięcy :)

    Ale chyba liczy się faktyczna ilość godzin a nie średnia?

  • 26. Data: 2007-08-10 15:00:12
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Gienek nabazgrolił na ekranie:

    > Aż tak dokładnie to tego nie liczyłem. Trzeba byłoby policzyć ilość dni
    > roboczych w roku pomnożyć przez 8 i podzielić przez ilość miesięcy :)

    A to w przypadku podstawowego czasu pracy (bez tych wyjątków typu
    nauczyciele), to jest współczynnik ekwiwalentu, który jest wyrażony w
    dniach (czyli wystarczy go pomnożyć przez 8) /tak właśnie się go liczy/.