PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
    From: "Kaja" <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Date: Mon, 2 Sep 2002 19:57:42 +0200

    Samotnik z adresu <s...@s...eu.org> napisał w artykule
    news:slrnan534c.kcv.samotnik@localhost.localdomain:

    > *wrrr*, muszę mniej tych sterydów jeść, bo dostaję spontanicznych
    > napadów agresji ;)))

    Teraz to napisałeś wspaniałego posta i na sercu zrobiło mi się cieplej.Ja na
    Ciebie nie napadłam,tylko się zdenerwowałam trochę jak przeczytałam Twoją
    poprzednią wypowiedź.

    Po prostu nieraz człowiekowi jest przykro jak się widzi wypowiedzi
    niektórych pracodawców-wampirów na tej grupie.
    Tacy ludzie nie powinni się tutaj wcinać w dyskusje, tylko dyskutować sobie
    gdzieś tam...ze swoimi kolegami pracodawcami jak to wykorzystują swoich
    murzynów-pracowników, bo im "prawo" na to pozwala.

    Niestety, nie mam sił(!)na rozpisywanie się na ten temat,ale muszę
    napomknąć,że jak widzę kasjerki w supermarketach,które harują prawie za
    darmo( praca bardzo odpowiedzialna)i nieraz jeszcze nie dostają obiecanych
    im premii(na ich miejsce przyjdą przecież inne głupie,prawda? Nadmieniam,że
    nie jestem kasjerką i nie chciałabym być), to mnie ich strasznie
    szkoda.Uważam,że płaca administratora sieci 120000 to jest stanowczo za
    wysoka w stosunku do pracy kasjerek.

    Co się tyczy podawania kwoty zarobków jakie chciałoby się
    otrzymywać...Pracodawcy na rozmowach z kandydatami wręcz żądają podania
    konkretnej kwoty.Nie powinno się iść im na rękę,tym bardziej jeżeli się nie
    wie jak ksztaltują się płace na poszczególnych stanowiskach w danej
    firmie...Trzeba zawsze odpowiadać:"ZGODNIE Z ZAROBKAMI NA PODOBNYM
    STANOWISKU W PAŃSTWA FIRMIE"...Jak podziękują, to nie ma czego żałować,bo to
    oznacza,że i tak zaprosili na rozmowę dla statystyki,a mają już "na oku"
    konkretną osobę, najczęściej kogoś znajomego lub poleconego przez znajomego.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Kaja