PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
  • Data: 2002-09-05 07:09:05
    Temat: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A minuta przestoju w kasie? ;-)
    > Przecież tłum ludzi stoi w kolejkach do kas (np.taki Champion w Sadyba
    Best
    > Mall).
    > Jak ludzie się zdenerwują,zostawią koszyki z zakupami i sobie pójdą, to
    taki
    > cudzoziemiec-właściciel utargu nie będzie miał.

    Ale, to nie związku z tematem. To jest problem, zarządzających sklepem, aby
    wybrać najlepsze optimum zatudnienia ilości kasjerek, tak aby miały cały
    czas robotę i aby nie było kolejek. Dochodzi do tego sprawa, że ludzie
    często chodzą na L4 i nagle nie przychodzi Ci kilka kasjerek do pracy (i
    zapewniam Cię, że wiem co mówię, bo ponad 2 lata pracowałem w hipermarkecie)

    > Życzę tym sklepom i ich właścicielom oszustom rychłego upadku.
    > Ja już w żadnym supermarkecie i tak nie kupuję wędlin i mięsa, bo to
    > stare,niedobre i trucizna z ciagle zmienianymi datami przydatności do
    > spożycia.

    Ale inne rzeczy kupujesz, ale upadku im też życzysz. Nielogiczne.
    Swoją drogą, gdyby pracowali tam Twoi rodzice, albo mąż (zakładam, że Ty na
    pewno byś tam nie pracowała) to też byś życzyła im upadku?

    > W tym przypadku płaca kasjerki,uzależniona powinna być od utargu.

    Zgadza się.