PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
  • Data: 2002-09-04 09:35:03
    Temat: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Od: "Daniel_I" <danielei@/tnij/poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaja" <f...@f...pl> wrote in message news:al4cbt$h5l$2@news2.tpi.pl

    [...]

    > Jeżeli tego nie mówi,tylko prosi o podanie jakiej kwoty żądasz, to już
    > oznacza,że i tak jesteś przekreślony.
    > Byłam na takim specjalnym szkoleniu i wbito mi w głowę, żebym nie
    > dawała się omamiać cwaniakom.

    Hm, to jakieś kiepskie szkolenie widać było. :-) Pół roku temu zmieniałem
    pracę (zasięgałem nawet na tej grupie bardzo cennych porad dotyczących
    okresu wypowiedzenia umowy - z poprzedniej firmy zwalniałem się sam). Na
    jednym ze spotkań kwalifikacyjnych zostałem wprost zapytany, jakie
    wynagrodzenie byłoby dla mnie satysfakcjonujące i podałem kwotę. Pracę
    dostałem - z wynagrodzeniem takim, jakie podałem. Dodatkowo w praktyce
    okazało się, ta kwota jest tylko kwotą gwarantowaną, natomiast z reguły
    zarabia się więcej (coś w rodzaju prowizji).

    Reasumując - jestem raczej zadowolony, że dałem się omamić akurat tym
    "cwaniakom" i życzyłbym każdemu, aby tylko takich "cwaniaków" spotykał :-)

    D.