PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
  • Data: 2002-09-09 10:16:50
    Temat: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /o)\ Czesc, Kaja :-)
    \(o/ Piszesz:

    > A minuta przestoju w kasie? ;-)

    nic nie kosztuje- posadzi sie kasjerke w kasie obok
    i wszyscy bez zapraszania do niej poleca ;-)) wiem
    bo sama lece do tej kasy obok jak w mojej ciagnie sie
    wszystko jak soliter ;-)

    > taki cudzoziemiec-właściciel utargu nie będzie miał.

    taki cudzoziemiec jak nie bedzie mial utargu w nowej
    soli, to nadrobi to utargiem we wroclawiu, i i tak na
    swoje wyjdzie, nie martw sie ;-)

    > Czy to jest zgodne z prawem?..Czy to jest uczciwe?

    czy kiedykolwiek wszystkie interesy prowadzilo sie
    do konca uczciwie? co z tego ze to niezgodne z prawem,
    skoro dobrze wiesz ze i tak byloby praktykowane?

    > Życzę tym sklepom i ich właścicielom oszustom rychłego
    > upadku.

    o chwila moment! a niby od kiedy ktos, kto woli
    zainwestowac w TANSZE i LEPSZE dla niego samego
    rozwiazanie, jest oszustem?! nie przeginaj, firmy
    nie zaklada sie po to zeby ktos zarobil, tylko
    zeby samemu zarobic. a zeby zarobic to trzeba
    inwestowac w to, co sie bardziej oplaca. jak ty
    temu wlascicielowi zapewnisz nieoplacalnosc
    zatrudniania kasjerek, to on sobie wymysli jak
    to zrobic zeby sie bez nich obejsc. proste, i
    wbrew twojemu swietemu oburzeniu zupelnie uczciwe.

    > Ja już w żadnym supermarkecie i tak nie kupuję
    > wędlin i mięsa

    a inne rzeczy kupujesz? bo wiesz, jak maja wszystko
    do d...y, to moze nalezy wylacznie u nich kupowac
    papier toaletowy?... :->

    > bo to stare, niedobre i trucizna z ciagle zmienianymi
    > datami przydatności do spożycia.

    ajtam, toz to nie tylko w marketach, starczy sie na
    dowolne targowisko przejsc. osobiscie widzialam pare
    dni temu lezace luzem, ino za szklem, bez zadnego
    chlodzenia miecho- przy 30-stopniowym upale...

    ciekawe swoja droga czy ktos to kupuje...

    > To pracodawca na rozmowie kwalifikacyjnej (czy jak
    > jej tam) powinien podać/zaproponować kwotę zarobków!

    a niby czemu? imho to zalezy od zawodu- jesli o ta
    kasjerke chodzi to pewnie, przeciez ona i tak nie ma
    zadnego wplywu na wysokosc pensji, wiadomo z gory ile
    bedzie sie jej placic. w innych zawodach natomiast
    jest to pytanie jak najbardziej na miejscu, mialam
    raz swietnego webmastera ktory nie podjal z nami
    wspolpracy wlasnie dlatego, ze chcial wiecej niz my
    moglismy mu zaproponowac. jak jestes dobra to mozesz
    miec kolosalny wplyw na to ile zarobisz.

    > Jeżeli tego nie mówi, tylko prosi o podanie jakiej
    > kwoty żądasz, to już oznacza, że i tak jesteś
    > przekreślony.

    kolosalna bzdura.

    > Kaja

    Nahia, Department of Redundancy Department