PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
  • Data: 2002-09-02 08:44:10
    Temat: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message

    > Mam tam znajomych, a poza tym pooglądaj sobie ogłoszenia - pracodawcy na
    ogół
    > piszą wyraźnie, ile chcą zapłacić.

    Dokładnie.
    Naprawdę bardzo trudno znaleźć ogłoszenie na zachodnich serwisach,
    w którym nie znalazłbyś pozycji "Salary" wraz z dokładną wartością
    rocznego wynagrodzenia.
    To się nazywa pełen szacunek dla przyszłego pracownika.

    Niestety w "Polsze", zaistniała moda na oszukiwanie chętnych do pracy.
    Na 10000 ogłoszeń, może jedno podaje orientacyjną kwotę pensji.
    Z tego wynika, że pracowników nie traktuje się poważnie,
    na zasadzie "ile wytargujemy, tyle zapłacimy", albo "frajer zarobi mniej".

    Pod tym względem jesteśmy do zachodu 10 lat do tyłu.
    Firma która nie podaje wynagrodzenia (a takich jest zdecydowana
    większość), raczej nie jest godna zaufania.

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/