PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile płacą w McDonalds?

  • 1. Data: 2008-02-08 19:36:51
    Temat: Ile płacą w McDonalds?
    Od: "~Robis~" <r...@v...pl>

    Witam!

    Ile płacą w McDonalds osobie pracującej w programie "ZARÓB NA FERIE" ?

    Pytam, bo może jest tu ktoś kto już tak pracował...

    pzdr
    Robis

  • 2. Data: 2008-02-09 07:06:02
    Temat: Re: Ile płacą w McDonalds?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ~Robis~ napisał(a):

    > Ile płacą w McDonalds osobie pracującej w programie "ZARÓB NA FERIE" ?

    1/8 ceny samochodu ;P

    > Pytam, bo może jest tu ktoś kto już tak pracował...

    Czemu nie zapytasz w McD? Pytam z ciekawosci? ;)

    j.

  • 3. Data: 2008-02-09 13:43:27
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "~Robis~" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Ile płacą w McDonalds osobie pracującej w programie "ZARÓB NA FERIE" ?
    >
    > Pytam, bo może jest tu ktoś kto już tak pracował...

    i moze frytki do tego? koles pracujacy na kasie pod koniec spotu nie ma
    zbyt szczesliwej miny.
    jego wyraz twarzy oznacza raczej: "i tak skonczysz u nas"

  • 4. Data: 2008-02-09 13:56:12
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > i moze frytki do tego? koles pracujacy na kasie pod koniec spotu nie ma
    > zbyt szczesliwej miny.
    > jego wyraz twarzy oznacza raczej: "i tak skonczysz u nas"

    A od kiedy to pracownik podczas pracy powinien mieć szczęśliwą minę?
    Powinien mieć minę profesjonalną.

    Reklamy kłamią, owszem, ale domaganie się, aby kłamały nawet w takich
    błahostkach, to ja pierwszy raz widzę...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2008-02-09 17:25:06
    Od: "\(\)pEr@T\(\)r" <k...@p...onet.pl>

    2 chessburgery na godzine.....
    po calej dniowce wracasz do domu z 20 burgerami...lekko nieswiezymi.....

  • 6. Data: 2008-02-09 18:20:24
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 9 Lut, 14:56, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > A od kiedy to pracownik podczas pracy powinien mieć szczęśliwą minę?
    > Powinien mieć minę profesjonalną.

    w przypadku np. stewardess, recepcjonistek, hostess itp szczesliwa
    mina w pracy to jedno z podstawowych wymagan.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2008-02-09 18:23:56
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 09 Feb 2008 14:56:12 +0100, Any User <u...@a...pl> wrote:

    >A od kiedy to pracownik podczas pracy powinien mieć szczęśliwą minę?
    >Powinien mieć minę profesjonalną.

    Reklama, która nie zachęca, jest właśnie nieprofesjonalna.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2008-02-09 18:24:38
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > w przypadku np. stewardess, recepcjonistek, hostess itp szczesliwa
    > mina w pracy to jedno z podstawowych wymagan.

    A w przypadku restauracji sieciowej? No pomyśl - wchodzisz do McDonalda
    i widzisz nie zapieprzających pracowników, ale szczęśliwych pracowników.
    Czy nie czujesz się jakoś nieswojo?

  • 9. Data: 2008-02-09 19:18:26
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy to pracownik podczas pracy powinien mieć szczęśliwą minę?
    > Powinien mieć minę profesjonalną.
    >
    > Reklamy kłamią, owszem, ale domaganie się, aby kłamały nawet w takich
    > błahostkach, to ja pierwszy raz widzę...

    Jakos ten jego rowiesnik wygladajacy na 30 latka, ktory zostal juz tam
    szefem caly czas sie usmiecha, myslalem ze tymbardziej dla kogos takiego
    jak ty, niewazne czy szczery czy udawany, byle by byl usmiech, a mina
    kolesia na koncu mowi: w morde, co za gowniana robota, ile do konca
    zmiany?

  • 10. Data: 2008-02-09 19:28:23
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 09 Feb 2008 19:24:38 +0100, Any User napisał(a):

    > Czy nie czujesz się jakoś nieswojo?

    Nie, o niebo przyjemniej robi mi sie wszelakie zakupy, kiedy sprzedawcy sa
    mili i szczerze usmiechnieci, a nie wygladaja jakby siedzieli w robocie
    10dzien z rzedu po 12h pracy
    --
    marcin