PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile płacą w McDonalds?

  • 21. Data: 2008-02-10 12:04:00
    Temat: Re: Ile płacą w McDonalds?
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:foml6j$1k7u$1@opal.icpnet.pl...
    > Wiesz, byłem ostatnio na wakacjach w Egipcie i tam ludzie są *naprawdę
    > biedni*, a mimo to szczęśliwi i pogodni. Przyznaję, że tam to już
    > nawet nie czułem się nieswojo, ale po prostu byłem w szoku.

    Myslalem ze poczules sie jak Faraon, wziales riksze i waliles batem w
    kierujacego a potem na odchodne rzuciles mu cwiercdolarowke, ale tak by
    poturlala sie do rynsztoka

  • 22. Data: 2008-02-12 13:17:31
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > A w przypadku restauracji sieciowej? No pomyśl - wchodzisz do McDonalda
    > i widzisz nie zapieprzających pracowników, ale szczęśliwych pracowników.
    > Czy nie czujesz się jakoś nieswojo?

    A co powiesz na to, że można siedząc w knajpie / restauracji / pubie /
    sieciówce (coś co mam na myśli to takie własnie pomieszanie) od półtorej
    godziny, pijąc któreś tam piwo, z lapkiem na stole i nie czuc się
    intruzem? Nikt nie przełazi "żeby cos jeszcze zamówić", większość
    obsługi jeśli nie uśmiechnięta to co najmniej zainteresowana otoczeniem
    gdzie pracuje itp. bez przymusu a z smiechem. tak jest tu, gdize od
    jakiegoś czasu przychodzę. Rzadko z kompem, ale czasem musze
    odpowiedziec na jakieś maile czy głupie posty :)

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 23. Data: 2008-02-14 14:34:40
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Sat, 9 Feb 2008 21:17:00 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    wrote:

    >To nie chodź do gównojadalni. ;)

    W każdej jadłodajni/barze/restauracji dają gówno.
    Pozostaje jedynie własnoręczne gotowanie. Ale to co kupujesz w sklepie na
    produkty to też gówno. Więc, co: zamieszkać na wsi i hodować...

    Za komuny było lepiej. W sklepie nic nie było, więc przywoziło się pół świniaka
    od krewnych ze wsi, a w ogródku za domem hodowało kury (autentycznie, mieliśmy
    kury za willą w środku Wrocławia :-)

  • 24. Data: 2008-02-14 14:38:09
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 12 Feb 2008 14:17:31 +0100, "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote:

    >Nikt nie przełazi "żeby cos jeszcze zamówić",

    To jest też problem u nas. Siedzisz w restauracji i nikt nie przyłazi żeby coś
    zamówić, wskutek czego nie tylko nie możesz nic więcej zamówić, ale nie możesz
    zapłacić za to co już zjadłeś :-) Strasznie mnie to wkurza.

    Ale co się dziwić, jak na wszystkich drzwiach kartka: "zatrudnię
    kelnerów/barmanów".

  • 25. Data: 2008-02-14 19:58:00
    Temat: Re: Ile płacš w McDonalds?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:47b650d3.267260610@news.gazeta.pl McMac
    <m...@p...pl> pisze:

> [...]
    > świniaka od krewnych ze wsi, a w ogródku za domem hodowało kury
    > (autentycznie, mieliśmy kury za willą w środku Wrocławia :-)
    Hmm... może i masz ty rację...

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2008-02-14 20:48:56
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    McMac pisze:
> [...]

    > od krewnych ze wsi, a w ogródku za domem hodowało kury (autentycznie, mieliśmy

    A prosiaki w łazience ?

  • 27. Data: 2008-02-17 17:57:39
    Od: "opop" <s...@w...pl>

    Gbyby dawal duzo to by sie nie reklamowal w telewizji

  • 28. Data: 2008-02-17 20:03:07
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "opop" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gbyby dawal duzo to by sie nie reklamowal w telewizji

    Mam rozumieć, że firma reklamująca sie jest gówno warta?

    --
    andrzej