PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile można wydrzeć w salonie z tel. komórkowymi?

  • 1. Data: 2003-01-21 13:07:31
    Temat: Ile można wydrzeć w salonie z tel. komórkowymi?
    Od: "X" <m...@o...pl>

    Mam tytanie do grópowiczów:

    Moze ktoś wie ile (netto/brutto) można wydrzeć w salonie z terefonami
    komórkowymi u Dealera Autoryzowanego na stanowisku sprzedawcy.

    Interesuje mnie głównie sieć Plus, choć w innych gaże pewnie są
    porównywalene.
    Oczywiście zależy to od pracodawcy, -----ale tak pi x dzwi?????

    Ile zaspiewać na rozmowie?????????

    -----------za wszelkie sugestie z góry Dzięki------------

  • 2. Data: 2003-01-21 13:11:24
    Temat: Re: Ile można wydrzeć w salonie z tel. komórkowymi?
    Od: "X" <m...@o...pl>

    sorki za ort:))))))

  • 3. Data: 2003-01-21 18:33:19
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    minimum krajowe...
    :(

    Użytkownik X <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0jh0a$2sm$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-01-22 00:24:49
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl>

    byłam dzis na rozmowie właśnie jako specjalista ds sprzedaży w salonie tel.
    kom. (Idea) i usłyszałam, że średnio zarobki siegają ok. 1500 zł netto :))

  • 5. Data: 2003-01-22 08:03:26
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    witam,
    Dana można wiedzieć w jakim kieście i na jakim stanowisku tylko nie mów mi
    że przedstawiciela handlowego?

    wielkie dzięki

  • 6. Data: 2003-01-22 08:53:46
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl>

    na rozmowie byłam w Kaliszu, tam też miałaby być ów praca (będę szczęśliwa
    jeśli ją dostanę, bo pracy szukam od 9 miesięcy - buu niestety prawdziwe) na
    stanowisku Specjalisty ds Sprzedaży w salonie (to nie praca jako PH)

    pozdrawiam
    Dana

  • 7. Data: 2003-01-22 12:14:02
    Od: "X" <m...@o...pl>

    Byłem dzisiaj na rozmowie w salonie u dealera Plus GSM........

    Zarobki => na okresie próbnym .....minimalna krajowa :((((((((((((
    ------później dojdą prowizje.

    Oprócz standardowych pytań padły również bardziej ekscytujące......

    np. Jaka jast różnica między tymi oto dwoma telefonami? (nokia 6310,6510)

  • 8. Data: 2003-01-22 13:45:43
    Od: "ARTUR" <b...@g...pl>

    hmn, to fajna robota :-)
    a powiedz mi o co cie pytali ??? i ile bylo chetnych, i jak pytali o kase to
    skad wiedzialas ile powiedziec ??

    p; Art

  • 9. Data: 2003-01-22 14:31:20
    Od: "X" <m...@o...pl>

    > a powiedz mi o co cie pytali ??? i ile bylo chetnych, i jak pytali o kase
    > skad wiedzialas ile powiedziec ??

    Nie pytali dużo.
    Np.: Dlacezgo pan sprawdziłby sie na tym stanowisku.
    Sprawdzali wiedze z branży GSM - głównie różnice między konkretnymi modelami
    telefonów.
    Cała rozmowa - ok 5 min - w sumie dosyć miła atmosfera.

    O kasie nic nie było mowy, ale zadałem to pytanie - odpowiedź, jak
    napisałem: najniższa krajowa na okr. prób. poźniej prowizje od sprzedaży.

    W sumie sa taką kasę to żadne cudo :( nie ma czym sie podniecać, tyle że to
    może nie najgorszy początek - powiedzmy :/.

  • 10. Data: 2003-01-22 14:35:47
    Od: "X" <m...@o...pl>

    > i ile bylo chetnych,

    Acha. Chętnych było full i zaznaczam że to było już po selekcji aplikacji
    wysłanych z pgłoszenia w GW. Jak przyszedłem to już w salonie była
    kolejeczka ok 7 osób, a ludzie cały czas dochodzili, tak więc, nie ździwię
    się jeśli tam przewinęło sie grubo ponad 100 osób.