PracaGrupypl.praca.dyskusje › USA w TV

  • 1. Data: 2003-01-21 05:57:15
    Temat: USA w TV
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Nie wiem czy zauwazyliscie. Od jakiegos czasu ogolnopolskie
    telewizje zalala fala cyklicznych programow dokumentalnych ma
    temat wyjazdu i pracy w USA. Czy wg was jest to oznaka tego iz
    kraj chetnie pozbylby sie pare milionow obywateli, zachecajac
    tymi programami do lykniecia przynety i wyjazdu z kraju.Czy tez
    programy te sa ku przestrodze zdesperowanych brakiem pracy
    mlodych ludzi, ktorym zaczyna byc wszystko jedno w jakim kraju
    zarobia sobie na byt i swoja rodzine, by zobaczyli jaka ta
    Ameryka- kapitalistyczny karzel reakcji jest zla i co robi z
    ludzi i jak tam jest do dupy.
    Doprawdy nie wiem jakie wnioski ma przyjac ewentualny widz.
    Pytam was wiec o opinie.

    VomitroN

  • 2. Data: 2003-01-21 07:42:47
    Temat: Re: USA w TV
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > ludzi i jak tam jest do dupy.
    > Doprawdy nie wiem jakie wnioski ma przyjac ewentualny widz.

    A może jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Ktoś zrobił ciekawy
    (przynajmniej w założeniu) cykl, oglądalność duża, to puszczają. Rolę
    edukacyjną TV już dawno przestała pełnić.

  • 3. Data: 2003-01-21 08:52:09
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "VomitroN" <v...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > temat wyjazdu i pracy w USA. Czy wg was jest to oznaka tego iz
    > kraj chetnie pozbylby sie pare milionow obywateli, zachecajac
    <cut>
    Wedlug mnie jest to oznaka wlazenia w d...e naszemu nowemu wielkiemu bratu.
    /p

  • 4. Data: 2003-01-21 20:51:21
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > <cut>
    > Wedlug mnie jest to oznaka wlazenia w d...e naszemu nowemu wielkiemu

    true... true...
    :)

  • 5. Data: 2003-01-21 23:47:57
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    > <cut>
    > Wedlug mnie jest to oznaka wlazenia w d...e naszemu nowemu wielkiemu
    bratu.
    > /p

    Tak, to spisek wrednych kapitalistów.

    --