PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dni urlopu mi przysługuje ?

  • 1. Data: 2003-09-10 08:38:26
    Temat: Ile dni urlopu mi przysługuje ?
    Od: "Fazero" <f...@W...pl>

    Jest to moja pierwsza praca po studiach, rozpoczęłam ją 01 kwietnia 2002.
    Proszę o informacje na temat wysokości przysługującego mi urlopu
    wypoczynkowego. Czy w przepracowanym okresie od 01.04.2002r. do 31.12.2003r.
    przysługuje mi tylko 20 dni urlopu??

  • 2. Data: 2003-09-10 18:35:38
    Temat: Re: Ile dni urlopu mi przysługuje ?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > Proszę o informacje na temat wysokości przysługującego mi urlopu
    > wypoczynkowego. Czy w przepracowanym okresie od 01.04.2002r. do 31.12.2003r.

    Muszę Cię zmartwić.10 dni urlopu możesz wykorzystac po 6 miesiącach pracy czyli
    od 01.10.br. Z upływem roku przysługuje Ci pozostałe 10 dni czyli od 01.04.2004
    ale w roku 2004 już Ci nie przysługuje żaden urlop. Następny urlop będziesz
    miała dopiero w 2005 roku.Widzę ból na Twoiej twarzy , ale nie tylko Ciebie on
    dotyczy.Zastanów się czy nie lepiej całość urlopu wykorzystać w 2004 roku( po
    01.04. 2004). Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-09-10 19:32:34
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Ciebie on
    > dotyczy.Zastanów się czy nie lepiej całość urlopu wykorzystać w 2004

    Chyba się koledze daty pomyliły. Obecnie mamy 2003 rok :)

    Tak, do końca bieżącego roku przysługuje Ci 20 dni urlopu, o ile od
    01.10.2002 nie brałeś wolnego. Prawo do nowego urlopu uzyskasz 1.01.2004.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 4. Data: 2003-09-10 21:22:26
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Chyba się koledze daty pomyliły. Obecnie mamy 2003 rok :)

    tak, mamy rok 2003.i słusznie kolega/koleżanka s444 nie zauważył(a)
    początkowej daty z posta (kwiecień 2002).
    ale sytuacja jest analogiczna - w 2002 po 6 miesiącach od kwietnia można
    było wziąć 10 dni urlopu (czyli od października 2002), w kwietniu 2003
    doszły kolejne 10 dni urlopu a następne dni urlopowe dopiero zaczynają się
    liczyć od stycznia 2004 (pełne 20 dni do wykorzystania w 2004 roku, z czego
    jeden okres urlopowy powinien wynosić minimum 14 dni kalendarzowych).

  • 5. Data: 2003-09-12 18:56:34
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > liczyć od stycznia 2004 (pełne 20 dni do wykorzystania w 2004 roku, z czego
    > jeden okres urlopowy powinien wynosić minimum 14 dni kalendarzowych).

    Nie da się ukryć spartoliłem rok, ale idea wypowiedzi pozostaje. Dziekuję za
    zwróconą uwagę.Życzę powodzenia.

  • 6. Data: 2003-09-12 18:59:48
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > liczyć od stycznia 2004 (pełne 20 dni do wykorzystania w 2004 roku, z czego
    > jeden okres urlopowy powinien wynosić minimum 14 dni kalendarzowych).

    Masz rację daty spartoliłem ale idea wypowiedzi pozostaje. Dzieki za zwróconą
    uwagę i życzę powodzenia.