PracaGrupypl.praca.dyskusje › data na swiadectwie - jaka?

  • 1. Data: 2003-09-10 06:06:22
    Temat: data na swiadectwie - jaka?
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    mam taki problem, moze wydawac sie niektorym smiesznym.
    Otoz,
    jesli na pismie jest : prosba o rozwiazanie umowy o prace na mocy
    porozumienia stron z dniem 10-09-2003r., a takze nastepnie podpisane miedzy
    pracodawca i pracownikiem porozumienie, ze strony oswiadczaja zgodnie, ze z
    dniem 10-09-2003 r. umowa o prace na czas nieokreslony zawarta pomiedzy
    stronami w dniu ..../data/... ulega rozwiazaniu na mocy porozumienia stron,

    czy wtedy na swiadectwie data konocwego zatrudnienia jaka powinna widniec to
    09-09-2003 czy 10-09-2003r?

    Pozdrawiam.
    Asia.

  • 2. Data: 2003-09-10 18:40:23
    Temat: Re: data na swiadectwie - jaka?
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > czy wtedy na swiadectwie data konocwego zatrudnienia jaka powinna widniec to

    10.09.2003 to Twój ostatni dzień pracy. Od 11.09. nie jesteś pracownikiem w tej
    firmie.Jaka data powinna być na świadectwie już wiesz. Pozdrawiam.