PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy

  • 131. Data: 2006-08-21 07:31:34
    Temat: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jakub Lisowski wrote:

    > Jakiś powód tego olewania musi być, może nie wygląda jak powinno, albo
    > nie ma w nim tego, czego te firmy szukają?

    Olewanie jak olewanie, mnie najbardziej bawi szybka odpowiedz z pytaniem
    o oczekiwania placowe. Po podaniu odpowiedzi 90% przypadkow jest juz
    bez kolejnej odpowiedzi.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 132. Data: 2006-08-21 07:37:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jakub Lisowski wrote:

    > Nie, zastanawiam się nad inną rzeczą - po co wydawać2k rocznie na
    > komputer? Serio. Po co? Jak siępsuje - rozumiem, ale w komputer psujący
    > sięcały raz do roku jakoś nie wierzę.

    Na sprzet to fakt nie warto, ale jest jescze oprogramowanie, literatura
    ect... a czasami jakis gadzecik, to zmieni sie hdd, to kupi sie plyty do
    nagrywania to cos sie wymieni.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 133. Data: 2006-08-21 07:42:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jakub Lisowski wrote:
    > A właściwie to z wojem nie jest tak, że po 28 latach idzie siędo
    > rezerwy?

    Nie jest i chyba nigdy nie bylo... 28 lat to dotyczylo osob bez wyzszego
    wyksztalcenia, z wyzszym wyksztalceniem zwiekszalo sie automatycznie do
    34, ale nie pozniej niz 18 miesiecy po zakonczeniu nauki mozna Cie bylo
    wziasc do wojska (jesli sie uchylales nieprzepisowo okres ten wydluzal
    sie do 3 lat). Teraz zniesli chyba granice wieku, sa jakies inne
    przepisy dotyczace okresu w ktorym mozesz zostac powolany.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 134. Data: 2006-08-21 08:18:45
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 09:37:56 +0200, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    w <ecbnsj$5e9$2@news.onet.pl> napisał:

    > Na sprzet to fakt nie warto, ale jest jescze oprogramowanie, literatura
    > ect... a czasami jakis gadzecik, to zmieni sie hdd, to kupi sie plyty do
    > nagrywania to cos sie wymieni.

    Wiesz, ja policzyłem tylko to, na co musiałem wydać i bez czego komp mi
    by nie działał.
    To, że sobie kupiłem flata 19" (bo taki mam w pracy i czułem drastyczny
    dyskomfort gdy wracałem do domowego Philipsa 15"), 400 GB HDD SATA i
    Logitech MX 1000 to są gadżety, bo mnie było na nie stać, ajkbym nie
    miał kasy, to bym tego nie kupił.
    Kwestia ustawienia priorytetów do mozliwości.
    Teraz też tylko myślę o 2 GB RAM na dual channel, ale tylko o tym myślę.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 135. Data: 2006-08-24 10:46:37
    Od: Piotr Klaban <m...@m...torun.pl>

    Dnia 12.08.2006 Marek <m...@p...pl> napisał/a:

    > nie wylgupy tylko budzetowka w Szczecinie...Nie zartuje

    Oczywiście, że nie wygłupy. U nas na uniwersytecie (UMK) to jest
    normalna płaca administratora. Znajdują się osoby robiące
    dokładnie to co mówisz i dostające 1200 netto (nie licząc premii).

    Może by tak zrobić strajk adminstratorów budżetówki? tylko co to by dało
    ... 30% podwyżki, jak lekarzom.

    Pozdrawiam,

    --
    Piotr Klaban

  • 136. Data: 2006-08-24 11:00:38
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Piotr Klaban napisał(a):

> [...]
    > dokładnie to co mówisz i dostające 1200 netto (nie licząc premii).
    >
    > Może by tak zrobić strajk adminstratorów budżetówki? tylko co to by dało

    a po cholere strajk? wystarczy zmienic prace.

    --

    glos

  • 137. Data: 2006-08-25 18:39:48
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Marek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W naszej firmie pojawil sie wakat na stanowisko....kurde jest to budzetowka
    > i zamiast informatyka chcemy magika.

    Tu masz takiego magika, wlasnie wrzucil sie na pps.

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.szukana/brows
    e_frm/thread/3775808ef535d4f4/3f18e4080c457c5f?hl=pl
    #3f18e4080c457c5f

    --

    glos