PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Mon, 21 Aug 2006 08:18:45 +0000 (UTC)
    <s...@j...kofeina.net> <ecbnsj$5e9$2@news.onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 09:37:56 +0200, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    w <ecbnsj$5e9$2@news.onet.pl> napisał:

    > Na sprzet to fakt nie warto, ale jest jescze oprogramowanie, literatura
    > ect... a czasami jakis gadzecik, to zmieni sie hdd, to kupi sie plyty do
    > nagrywania to cos sie wymieni.

    Wiesz, ja policzyłem tylko to, na co musiałem wydać i bez czego komp mi
    by nie działał.
    To, że sobie kupiłem flata 19" (bo taki mam w pracy i czułem drastyczny
    dyskomfort gdy wracałem do domowego Philipsa 15"), 400 GB HDD SATA i
    Logitech MX 1000 to są gadżety, bo mnie było na nie stać, ajkbym nie
    miał kasy, to bym tego nie kupił.
    Kwestia ustawienia priorytetów do mozliwości.
    Teraz też tylko myślę o 2 GB RAM na dual channel, ale tylko o tym myślę.

    ja czyli jakub
    Revoke.