PracaGrupypl.praca.dyskusje[IT, Kraków] - Gdzie można odbyć praktykę? › Re: [IT, Kraków] - Gdzie można odbyć praktykę?
  • Data: 2006-12-08 07:15:14
    Temat: Re: [IT, Kraków] - Gdzie można odbyć praktykę?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu OM porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jestem studentem 3 roku informatyki w Wyższej Szkole Zarządzania
    > i Bankowości w Krakowie. Obecnie przebywam na urlopie dziekańskim
    > (do października 2007).
    > Na studiach muszę zaliczyć 400 godzin darmowej praktyki i chciał
    > bym ją odbyć w jednej z krakowskich firm branży IT.
    > (...)
    > Proszę Was o kontakt jeśli uważacie, że kwalifikuje się do odbycia
    > praktyki w Waszej firmie...
    Reasumujac... w Wyzszej Szkole Opieprzania nie nauczyli Cie korzystac z
    grup dyskusyjnych i do tego (zakladajac 40tyg tydzien pracy) kazali Ci
    odbyc 3m-ce praktyk (zazwyczaj praktyki trwaja 2tyg do miesiaca)
    A na koniec nie chce Ci sie ruszyc tylka i wyslac cv do krakowskich firm
    IT (ktorych jest mnostwo).
    pl.praca.szukana
    --
    badzio