PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    From: "Paweł Sz." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Date: Thu, 16 Dec 2004 21:18:32 +0100

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncs2imm.3jo.muflon@devil.hell.org...

    > Za przeproszeniem, pieprzysz.
    Jak to mówią: jakbym pieprzył to był d*** ruszał ;-P

    > Ja zarabiałem właśnie w tych granicach
    > (no, bliżej górnej ;-) przed wyjazdem z Polski. I po powrocie chętnie
    > wrócę do tej samej firmy. Szmal to nie wszystko.
    Drogi Danielu, atmosfera pracy w firmie to nie wszystko, niektórzy mają
    jeszcze na utrzymaniu rodzinę, mają trzydzieści kilka lat i chcą zacząć
    zbierać plony z dotychczasowej nauki i doświadczenia zawodowego. Ostatnio
    pożegnałem się z firmą, gdzie płacić nie chcieli a atmosfera była FATALNA.
    Przeniosłem się do firmy, gdzie zarabiam lepiej, a pracuje się cudownie. Moi
    kumple w poprzedniej pracy zgrzytają zebami, ale ruszyć się im nie chce,
    każdy z nich znajduje 1000 "przeszkód obiektywnych" by tylko usprawiedliwić
    przed samym sobą niechęć do ruszania się z ciepłej posadki. Ale wracając do
    sprawy - zgodzę się, że pieniądze to nie wszystko, ale za pieniądze kupuje
    się w sklepie żarcie, za pieniądze kupuje się mieszkanie, wyjazdy wakacyjne,
    ubranie dla dziecka, książki do szkoły itp.Tego za dobre słowo nie chcą
    dawać, dranie, cooo ?

    Odpowiadając na Twój kolejny post:
    > No chyba, że ktoś stawia sobie za cel życiowy willę z
    > basenem i trzy
    > Jaguary w garażu. Najlepiej szybko, teraz, zaraz.
    Boszsz... demagogia na poziomie mojego byłego szefa, który mówił to do
    pracowników samemu śpiąc na górze pieniędzy.
    Jeżeli Twoim celem w życiu jest poświęcenie się firmie aby g**** z tego mieć
    to Twoja prywatna sprawa. Ja mam inną filozofię życiową. Chcę uczciwie
    pracować wykorzystując przy tym moją wiedzę i zaangażowanie i mieć za to
    GODZIWE wynagrodzenie tak, abym nie musiał myśleć za co się ubrać i abym
    mógł odłożyć trochę pieniędzy na zapewnienie "jutra". No ale ja już jestem
    zepsuty tym wstrętnym kapitalizmem do cna...

    > A odpowiedź na Twoje pytanie jest prosta: bądź
    > dobry. Praca sama Cię
    > znajdzie
    Bzdura i to do kwadratu.Jak będziesz siedział na czterech literach i się nie
    ruszysz za pracą to będzie Cię ona cały czas omijać. To tak jak z totkiem,
    możesz mieć szczęście do gier losowych, ale jak nie zagrasz choćby raz to
    "szóstki" nie trafisz. Gwarantuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł