PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
  • Data: 2004-12-17 17:26:25
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzyk " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cpuff6$ig0$1@inews.gazeta.pl...
    > Paweł Sz.:

    FATALNA.
    Moi

    > [...]
    > [itd, itp...]
    >

    > Drogi Pawle Sz.
    >
    > czy juz nie pamietasz ile czasu zajelo Tobie owe "zgrzytanie zebami" i
    > wynajdywanie 1000 "przeszkod
    > obiektywnych"... ???? ;-))
    > pozdrawiam,
    > jerzyk
    > (kumpel z pracy)

    Drogi jerzyku_r
    Bardzo proszę o przedstawienie mi się na priv któż Ty jesteś, bo jedyny
    "jerzyk_r", którego znałem w poprzedniej pracy niestety już bardzo dawno
    przestał być moim kumplem :-PPP

    Jeżeli jesteś tym, za kogo się przedstawiasz, to wybacz, ale jakoś nie
    bardzo widzę sensu wymiany zdań akurat teraz, skoro dobrych kilka nie dało
    żadnych efektów...

    --
    Pozdrawiam Cię o Nieznajomy,
    Paweł