PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
  • Data: 2004-12-17 11:22:37
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Od: chasm <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Dec 2004 19:34:15 +0100, "Paweł Sz."

    >Nie psy, ale pechowcy bo trafili do dziadowskich firm. Czasem zbyt
    >zalęknieni by zmienić pracę, wmawiając sobie, że tak ma być, bo rynek pracy
    >trudny.

    A mam podawac przyklady krakowskich dosc znanych firm w ktorych na
    dosc na pierwszy rzut oka ponetne stanowiska zatrudniaja ludzikow i
    placa 2000-2500 brutto? A wcale bym nie powiedzial, ze to dziadowskie
    firmy, ani ludzie ktorzy sie staraja o posady w tych firmach sa psami
    czy pechowcami.

    Pozdr
    --
    Chasm