PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA MANAGER W POLSCE?

  • 11. Data: 2007-02-01 10:26:43
    Temat: Re: ILE ZARABIA MANAGER W POLSCE?
    Od: "Marek Czepil" <e...@s...pl>

    Immona napisał(a), że:

    > Nie ma takiego miasta! Jest Lądek, Lądek Zdrój. ;)
    >
    > I.

    Dobrze, że jestem w krawacie... ;)

    Marek Czepil

  • 12. Data: 2007-02-01 10:31:06
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Bartłomiej Szymański napisał(a):
    > Połowę samochodu.

    lewą, czy prawą?

    --
    Matt Z

  • 13. Data: 2007-02-01 10:45:07
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Tomek napisał(a):

    > Manager czego ?

    Tzw. "mop manager". ;)

    ch.

  • 14. Data: 2007-02-01 10:56:24
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    LPoD napisał(a):

    > Tzw. "mop manager". ;)

    aaaa, konserwator powierzchni płaskich.

  • 15. Data: 2007-02-01 11:00:32
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Marek Czepil [Thu, 1 Feb 2007 11:26:43 +0100]:

    > Dobrze, że jestem w krawacie... ;)

    A tak mi się przypomniało, jak w jednym barze siedzieli
    studenci marketingu - pod krawatami - i informy - dżinsy.
    I informatycy:
    - Hej, a czemu my w sumie tak elegancko i w krawatach
    nie latamy?
    - Bo gotowa pętla na szyi to za duża pokusa...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 16. Data: 2007-02-01 11:11:29
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Tomek napisał(a):
    > aaaa, konserwator powierzchni płaskich.

    konserwator powierzchni POZIOMYCH:)

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 17. Data: 2007-02-01 12:16:21
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sadika napisał(a):

    > konserwator powierzchni POZIOMYCH:)

    czyli ścian już nie może wycierać?

  • 18. Data: 2007-02-01 12:41:57
    Od: chojny <c...@i...lp>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > - Hej, a czemu my w sumie tak elegancko i w krawatach
    > nie latamy?
    > - Bo gotowa pętla na szyi to za duża pokusa...

    LOL

  • 19. Data: 2007-02-01 13:23:05
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Tomek napisał(a):
    > czyli ścian już nie może wycierać?

    Od tego już jest Dyrektor do spraw pionu.

    --
    pozdrawiam
    Sadika

  • 20. Data: 2007-02-01 14:22:11