PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE DAC W ŁAPE ? › Re: ILE DAC W ŁAPE ?
  • Data: 2003-04-25 10:27:35
    Temat: Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No Name napisał:

    > Czasem łapówkę bierze ten, kto zna wynik wcześciej, a wpływ na decyzję
    > ma żaden, także na ewentualną decyzję o zwolnieniu.
    > Znałem takiego, co brał łapówki za załatwienie mieszkania (nic załatwić
    > nie mógł). Obecnie siedzi (nie na krześle).

    Pewną modyfikacją tej metody, była metoda stosowana przez pracowników
    jednej ze Szkół Wyższych (przykład jest już mocno leciwy, ale może Rywin
    też tak zrobił ;) ). Otóż proponowali oni "płatną protekcję" dla osób
    chcących dostać się na studia bezstresowo. Oczywiście oprócz przyjęcia
    "korzyści majątkowej" nic więcej w sprawie nie robili. Jeżeli kandydat
    zdał, pieniądze sobie zostawiali, jeżeli kandydat nie zdał - pieniądze
    oddawali ze słowami - "niestety nie udało się nic załatwić". ;)

    Flyer