PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE DAC W ŁAPE ? › Re: ILE DAC W ŁAPE ?
  • Data: 2003-05-01 09:36:50
    Temat: Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    Od: "gala" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niezle, ciekawe ile osob, ktore tak gadaja ze rzad bierze lapowki
    robi to samo....
    wiecie, nie mozemy od rzadu wymagac czegos, czego sami nie potrafimy....
    prawda jest taka ze mamy taki rzad, gdyz sami nie jestesmy nic lepsi od nich

    przyklad:
    w pracy moj znjomy zaproponowal mi, ze sprzeda mi tusz do drukarki HP
    za 50 zloty - w sklepie 150 - problem byl taki, ze tusz ten byl do drukarki
    w pracy.....
    a co ciekawe ten sam gosc narzeka, rze co to my mamy za rzad, gdzie wszyscy
    robia przekrety....
    oczywiscie nie wzialem tego tuszu, gdyz tak naprawde wszyscy na tym
    traca.....
    chociaz moze to wygladac inaczej....

    tak wiec - jezeli chcecie cos zmienic w tym kraju - zacznijcie od siebie
    nie bierzcie zadnych lapówek - rzad to robvi, bo ma pozwolenie od wyborcow
    na to aby to robic...

    pozdrawiam

    ps. nie dawaj łapówki - idz to zglosic do sadu pracy czy gdzie - najlepiej
    nagraj
    rozmowe - tak jakj michnik
    bedzie super - kolejna komisja i glupie gadanie przez pare miesiecy

    --
    engine design