PracaGrupypl.praca.dyskusjeIDZIE SIĘ WKUR****IC › Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    From: w...@g...pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    Date: Thu, 19 Jun 2003 12:05:25 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) Sławek napisal(a) Thu, 19 Jun 2003 10:49:39 +0000 (UTC):
    >Ludzie. Nor malnie idze się WKURW***C. Wszędzie wymagają min.2 letneigo
    >doświadczenia, ale GDZIE JE ZDOBYĆ, skoro NIGDZIE nie chca
    >zatrudniać?????!!!!!!!!!

    Po pierwsze primo opanuj emocje. W ten sposob nic nie zdzialasz.
    Gdzie zdobyc praktyke? To proste - tam gdzie chca Ciebie
    zatrudnic, tam gdzie spelniasz wymagania pracodawcy.
    Niekoniecznie w miejscu zmaieszkania, niekoniecznie
    w zawodzie ktory Ci sie podoba.

    >Normalnie k****ca mnie bierze. CO ZA POJEBANY KRAJ!!!

    Niestety masz racje. Trudno to nazwac normalnym krajem.
    Ale w nim zyjemy i musimy wbrew rzadzacym jakos
    sobie radzic w tej patologii.

    >Najlepiej zxałożyć swoja własną firmę i mieć w dupie tych wszystkich
    >pracodawców, którzy chcieli by zatrudnić same ideały.

    Zaczynasz dobrze kombinowac...

    >Po co w ogóle iść na
    >studia, skoro po ich ukoończeniu nie chcą zatrudniać, bo nie mna się
    >doświadczenia. GRRRRRRRRRRRR

    Sorry, ale na studia nikt Ci nie kazal isc. To Twoja
    decyzja i Twoj wybor.
    Pytanie: czy PRZED podjeciem studiow zastnaowiles sie
    gdzie bedziesz pracowal po studiach?

    >Przepraszam z góry za ton mojej wypowiedzi, ale ja już po prostu nie mogę.

    Rozumiem Twoje rozgoryczenie. Masz tu troche racji.
    Ale nie do konca.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)