PracaGrupypl.praca.dyskusje › IDZIE SIĘ WKUR****IC

  • 1. Data: 2003-06-19 10:49:39
    Temat: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    Od: " Sławek" <s...@N...gazeta.pl>

    Ludzie. Nor malnie idze się WKURW***C. Wszędzie wymagają min.2 letneigo
    doświadczenia, ale GDZIE JE ZDOBYĆ, skoro NIGDZIE nie chca
    zatrudniać?????!!!!!!!!! Normalnie k****ca mnie bierze. CO ZA POJEBANY KRAJ!!!
    Najlepiej zxałożyć swoja własną firmę i mieć w dupie tych wszystkich
    pracodawców, którzy chcieli by zatrudnić same ideały. Po co w ogóle iść na
    studia, skoro po ich ukoończeniu nie chcą zatrudniać, bo nie mna się
    doświadczenia. GRRRRRRRRRRRR

    Przepraszam z góry za ton mojej wypowiedzi, ale ja już po prostu nie mogę.
    Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2003-06-19 10:55:14
    Temat: Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Wszędzie wymagają min.2 letneigo doświadczenia, ale GDZIE
    > JE ZDOBYĆ, skoro NIGDZIE nie chca zatrudniać?????

    Na praktykach (często za darmo) lub pracując (za grosze).
    Niestety.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 3. Data: 2003-06-19 11:21:30
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    x...@y...com writes:

> [...]
    > Najlepiej zxałożyć swoja własną firmę i mieć w dupie tych wszystkich
    > pracodawców, którzy chcieli by zatrudnić same ideały. Po co w ogóle iść na

    no to zaloz.

    > studia, skoro po ich ukoończeniu nie chcą zatrudniać, bo nie mna się
    > doświadczenia. GRRRRRRRRRRRR

    no to nie idz na studia.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-06-19 11:29:00
    Od: "Sky" <i...@g...pl>

    TO JEST FAKT!!!

    Jakieś takie popieprzone czasy... ;-/ albo kraj... ? hmmm...
    Jeśli ma Cię kto utrzymywać przez najbliższy rok, czasem dwa lata...
    kiedy będąc po studiach, możesz (musisz) zatrudnić się jako dobroduszny
    wolontariusz i tyrać za darmo - TO JEST JESZCZE CAŁKIEM NIEŹLE... :-/

    Jak masz pomysł na firmę, odwagę do takiego działania, a intuicja Ci
    podpowiada, że to dobry ruch - to ja tylko zazdroszcze. :-)
    Ale poczekaj jeszcze chwilkę, bo może w końcu do ku... nędzy [to tak żeby
    było w klimacie Twojego nastroju ;-) ] wprowadzą te preferencyjne kredyty
    dla małych przedsiębiorstw.

  • 5. Data: 2003-06-19 11:45:26
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Ale poczekaj jeszcze chwilkę, bo może w końcu do ku... nędzy
    > [to tak żeby było w klimacie Twojego nastroju ;-) ]

    Ależ chyba Twojego ;)
    Ja tam - mimo niejakich i nie lada kłopotów z pracą, pieniędzmi,
    edukacją, bytem jako takim, nastroju nie będę zmieniał...

    Najważniejsze, to założyć sobie cel. Cokolwiek, co Cię - krótko
    mówiąc - kręci, ale coś sobie ustalić. Bez celu, myśląc tylko o
    tym, żeby mieć 1000zł (co i tak jest wynikiem dobrym!) na włożenie
    jedzenia do garnka, można rzeczywiście popaść w depresję.

    Też to przeszedłem (w formie skondensowanej:) - ustaliłem sobie,
    że za 5 lat stać mnie będzie na to, co sobie założyłem i tak
    będzie. W tym czasie - powiedziałem sobie - będę się starał
    wymyślić jak najlepszy sposób na biznes. Nie ma się co
    oszukiwać - jeśli ktoś zakładając firmę myśli, że za 3 miesiące
    zauważy zdecydowaną poprawę w swoim portfelu, to się grubo
    przeliczy.
    Dlatego osobiście uważam, że uruchamianie działalności na rynkach,
    które już są nasycone, na których działa wielu innych
    przedsiębiorców, to - owszem - sposób na polepszenie warunków
    życiowych, ale stopniowy i długotrwały.

    Nie od dziś wiadomo, że naprawdę dobrze żyją Ci, którzy wpadli
    na coś innowacyjnego - patent, autorstwo - to jest źródło
    spokojnego i dostatniego życia.

    Pozdrawiam!
    Maciek

  • 6. Data: 2003-06-19 12:05:25
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Sławek napisal(a) Thu, 19 Jun 2003 10:49:39 +0000 (UTC):
    >Ludzie. Nor malnie idze się WKURW***C. Wszędzie wymagają min.2 letneigo
    >doświadczenia, ale GDZIE JE ZDOBYĆ, skoro NIGDZIE nie chca
    >zatrudniać?????!!!!!!!!!

    Po pierwsze primo opanuj emocje. W ten sposob nic nie zdzialasz.
    Gdzie zdobyc praktyke? To proste - tam gdzie chca Ciebie
    zatrudnic, tam gdzie spelniasz wymagania pracodawcy.
    Niekoniecznie w miejscu zmaieszkania, niekoniecznie
    w zawodzie ktory Ci sie podoba.

    >Normalnie k****ca mnie bierze. CO ZA POJEBANY KRAJ!!!

    Niestety masz racje. Trudno to nazwac normalnym krajem.
    Ale w nim zyjemy i musimy wbrew rzadzacym jakos
    sobie radzic w tej patologii.

    >Najlepiej zxałożyć swoja własną firmę i mieć w dupie tych wszystkich
    >pracodawców, którzy chcieli by zatrudnić same ideały.

    Zaczynasz dobrze kombinowac...

    >Po co w ogóle iść na
    >studia, skoro po ich ukoończeniu nie chcą zatrudniać, bo nie mna się
    >doświadczenia. GRRRRRRRRRRRR

    Sorry, ale na studia nikt Ci nie kazal isc. To Twoja
    decyzja i Twoj wybor.
    Pytanie: czy PRZED podjeciem studiow zastnaowiles sie
    gdzie bedziesz pracowal po studiach?

    >Przepraszam z góry za ton mojej wypowiedzi, ale ja już po prostu nie mogę.

    Rozumiem Twoje rozgoryczenie. Masz tu troche racji.
    Ale nie do konca.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 7. Data: 2003-06-19 13:55:32
    Od: "Ewa Zborowska" <e...@N...gazeta.pl>

    w...@g...pl (WOJSAL) napisał(a):

> [...]
    > w zawodzie ktory Ci sie podoba.
    > W każdym ziarnku jest trochę prawdy. Otworzyć swoją firmę czyli tzw.
    działalność gospodarczą. Wydawałoby się, że pieniądze same powinny lecieć już
    do kieszeni. Ale muszę Was rozczarować. Rozpoczęcie swojego biznesu jest
    jeszcze trudniejsze niż szukanie pracy etatowej. Na sam start trzeba mieć
    ładne co nieco szeleszczących banknotów. Dobra z tym. Firma jest otwarta już.
    Myślicie że od razu będą zysku. Uwaga: można poważnie umoczyć. Koszty firmy
    są już na starcie zaś zyski mogą pojawić się dopiro na horyzoncie i to i tak
    optymistycznie. Ile firm bankrutuje. Chronologia uważam powinna być taka:
    najpierw posadka z dobrą praktyką a potem można rozpatrzyć się za własnym
    biznesem.

  • 8. Data: 2003-06-19 15:30:59
    Od: "Anna" <a...@b...net.pl>

    Użytkownik " Sławek" <s...@N...gazeta.pl>
    Wszędzie wymagają min.2 letneigo

    Mój szef zatrudnilo pewnego pieknego dnia do punktu sprzedazy dziewczyne po
    studiach bo sam wiedział jak cięzko załapać prace. Kolega przez tydzień
    szkolił ta panienkę a sprawdzianem miał być samodzieny dyżur ( oczywiście
    pod okiem szefa) w niedziele kiedy jest najspokojniej. Panienka miała być o
    10 w pracy a zadzwoniła o 11, ze rezygnuje. Nic dodac nic ująć. Coraz więcej
    pracodawców spotyka się z takimi przypadkami nieodpowiedzialności. dzięki
    głupocie tej kobity prace mam ja.

    Ogólnie jest ciężko z praca , problemy i to duże maja i ci z kilkuletnim
    doświadczeniem. NIe ma reguły.

    pozdrawiam
    Ania

  • 9. Data: 2003-06-19 17:58:59
    Od: wojtek <b...@n...o2.pl>

    > Mój szef zatrudnilo pewnego pieknego dnia do punktu sprzedazy dziewczyne po
    > studiach bo sam wiedział jak cięzko załapać prace.

    kto dołki kopie ten sam w nie wpada

  • 10. Data: 2003-06-19 20:24:53
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Ewa Zborowska napisal(a) Thu, 19 Jun 2003 13:55:32 +0000 (UTC):
> [...]
    >najpierw posadka z dobrą praktyką a potem można rozpatrzyć się za własnym

    Masz tu wiele reacji.
    Jest rzecza zupelnie normalna ze biznez ZAWSZE (!!!!!) wiaze
    sie z ryzykiem. Dlatego wazne jest by to ryzyko (czyli utrate
    pieniedzy) minimalizowac.
    Natomiast na pewno bledna jest postawa w stylu: jestem wielki
    fachowiec, skonczylem cos tam i nikt mnie nie chce, wiec
    bede plakal.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)