PracaGrupypl.praca.dyskusjeIDZIE SIĘ WKUR****IC › Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
  • Data: 2003-06-19 11:45:26
    Temat: Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale poczekaj jeszcze chwilkę, bo może w końcu do ku... nędzy
    > [to tak żeby było w klimacie Twojego nastroju ;-) ]

    Ależ chyba Twojego ;)
    Ja tam - mimo niejakich i nie lada kłopotów z pracą, pieniędzmi,
    edukacją, bytem jako takim, nastroju nie będę zmieniał...

    Najważniejsze, to założyć sobie cel. Cokolwiek, co Cię - krótko
    mówiąc - kręci, ale coś sobie ustalić. Bez celu, myśląc tylko o
    tym, żeby mieć 1000zł (co i tak jest wynikiem dobrym!) na włożenie
    jedzenia do garnka, można rzeczywiście popaść w depresję.

    Też to przeszedłem (w formie skondensowanej:) - ustaliłem sobie,
    że za 5 lat stać mnie będzie na to, co sobie założyłem i tak
    będzie. W tym czasie - powiedziałem sobie - będę się starał
    wymyślić jak najlepszy sposób na biznes. Nie ma się co
    oszukiwać - jeśli ktoś zakładając firmę myśli, że za 3 miesiące
    zauważy zdecydowaną poprawę w swoim portfelu, to się grubo
    przeliczy.
    Dlatego osobiście uważam, że uruchamianie działalności na rynkach,
    które już są nasycone, na których działa wielu innych
    przedsiębiorców, to - owszem - sposób na polepszenie warunków
    życiowych, ale stopniowy i długotrwały.

    Nie od dziś wiadomo, że naprawdę dobrze żyją Ci, którzy wpadli
    na coś innowacyjnego - patent, autorstwo - to jest źródło
    spokojnego i dostatniego życia.

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj