PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co wy na nowe przepisy o samozatrudnieniu? › Re: I co wy na nowe przepisy o samozatrudnieniu?
  • Data: 2003-01-23 11:20:56
    Temat: Re: I co wy na nowe przepisy o samozatrudnieniu?
    Od: "mariusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak tak tylko zauwaz ze nie mieszkamy w USA (szkoda) i ja jestem przekonany
    ze tam zmywajac gary stac cie na normalne zycie! A tu mam firme wspolpracuje
    z jedna i co? Gow... Bo firma mnie nie przyjmie na etat i może jeszcze mnie
    wywali. Chyba naprawde musze się zastanowic nad przeprowadzka do tych
    krwiopijcow!

    Ps

    Porownaj sytuacje z praca tu i tam. Ten rzad miał wspierac zmniejszenie
    bezrobocia a nie namawiac do kombinowania i jeszcze "zapomnialo" mu się o
    tym poinformowac obywateli.

    POZDROWIONKA