PracaGrupypl.praca.dyskusje › I co wy na nowe przepisy o samozatrudnieniu?

  • 1. Data: 2003-01-23 10:01:42
    Temat: I co wy na nowe przepisy o samozatrudnieniu?
    Od: "mariusz1" <m...@p...onet.pl>

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1285979.html

    Przeczytalem i sie zalamalem :( Kur.... ten kraj jest pojeb....
    NO COMENT

  • 2. Data: 2003-01-23 10:18:07
    Temat: Re: I co wy na nowe przepisy o samozatrudnieniu?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "mariusz1" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1285979.html
    >
    > Przeczytalem i sie zalamalem :( Kur.... ten kraj jest pojeb....
    > NO COMENT

    e tam,
    sprzedasz czasem komus myszke czy ciastko z kremem na fakture i jest ok :)

  • 3. Data: 2003-01-23 10:23:07
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    > e tam,
    > sprzedasz czasem komus myszke czy ciastko z kremem na fakture i jest ok :)

    Tylko dlaczego my musimy tak kombinowac? ile jeszce tego syfu? niech ten
    kraj zbankrutuje!

  • 4. Data: 2003-01-23 10:27:24
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko dlaczego my musimy tak kombinowac? ile jeszce tego syfu? niech ten
    > kraj zbankrutuje!

    ten kraj? na calym swiecie prawo podatkowe jest do bani, na calym swiecie
    ubranie z ciebie zedra jezeli glupich regulek nie przestrzegasz.
    przykladem moze byc USA - gdzie, uwiez mi, jest jeszcze gorzej :)
    tam za 2 centy mozesz pierdziec, a jak nie ty to twoja ksiegowa :)

  • 5. Data: 2003-01-23 11:20:56
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    Tak tak tylko zauwaz ze nie mieszkamy w USA (szkoda) i ja jestem przekonany
    ze tam zmywajac gary stac cie na normalne zycie! A tu mam firme wspolpracuje
    z jedna i co? Gow... Bo firma mnie nie przyjmie na etat i może jeszcze mnie
    wywali. Chyba naprawde musze się zastanowic nad przeprowadzka do tych
    krwiopijcow!

    Ps

    Porownaj sytuacje z praca tu i tam. Ten rzad miał wspierac zmniejszenie
    bezrobocia a nie namawiac do kombinowania i jeszcze "zapomnialo" mu się o
    tym poinformowac obywateli.

    POZDROWIONKA

  • 6. Data: 2003-01-23 12:13:51
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > Ten rzad miał wspierac zmniejszenie
    > bezrobocia a nie namawiac do kombinowania i jeszcze "zapomnialo" mu się o
    > tym poinformowac obywateli.

    No tak, ale tu chodzi o prawo skarbowe, i o to jak fiskus je widzi.
    czy wszystko co w kraju sie zlego dzieje to wina "tego rzadu"? :)
    bo co, niby sie nie zebrali i nie uchwalili, ze pani Wiesława z fiskusa
    ma inaczej interpretowac punkt xxx, itp. i ma sie odczepic od firm? :)
    najprosciej powiedziec: "wina rzadu". wszystko co zle to jednego wielkiego
    gara
    i pod schody "rzadowe".

  • 7. Data: 2003-01-23 12:35:56
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Użytkownik "mariusz1" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1285979.html
    >
    > Przeczytalem i sie zalamalem :( Kur.... ten kraj jest pojeb....
    > NO COMENT

    A ja na to
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=347953

    Gazeta aby sie sprzedac musi kreowac gorace newsy.

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 8. Data: 2003-01-23 15:09:17
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

    > A ja na to
    > http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=347953
    >
    > Gazeta aby sie sprzedac musi kreowac gorace newsy.

    ta wypowiedz nie trzyma sie kupy... poza tym jak wskazuje zycie praktyczna
    interpretacja w naszym kraju posluguje sie ZUS i UP a nie ministrowie. Znow
    bedzie tak, ze minister bedzie mowil swoje a lokalny ZUS i UP swoje.

  • 9. Data: 2003-01-23 16:17:31
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > wywali. Chyba naprawde musze się zastanowic nad przeprowadzka do tych
    > krwiopijcow!

    tam podobno w standartowym plecaku roboczym kontrolera skarbowego jest uzi.
    U nas jeszcze nie ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 10. Data: 2003-01-23 16:53:07
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mariusz1 wrote:

    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1285979.html
    >
    > Przeczytalem i sie zalamalem :( Kur.... ten kraj jest pojeb....
    > NO COMENT

    Uwaga! Osoby majace sklonnosc do widzenia wszystkiego w kolorze
    czerwieni i utozsamiania zdania przeciwnego do swojego z komunizmem,
    proszone sa, w trosce o ich zdrowie, o nieczytanie tego postu ;).

    Jak ktos ladnie na forum interii zauwazyl, samozatrudnienie faktycznie
    czesciowo zostalo zakazane poprzez zmiane przepisow Kp.

    Na sprawe mozna spojrzec z punktu widzenia:

    - Panstwa, ktore w ten sposob chce (?) sciagnac wiecej kasy z podatkow i
    ZUSu;

    - Panstwa, ktore w ten sposob chce zlikwidowac fikcje na rynku pracy;

    - Panstwa, ktore staje w ten sposob w obronie wolnosci gospodarczej.
    Nie oszukujmy sie, w czesci (podkreslam) przypadkow forma jednoosobowej
    dzialalnosci gospodarczej nie ma nic wspolnego z wolnoscia wyboru
    rynkowego. Faktycznym wladca tego co robi niby autonomiczny podmiot
    rynkowy, jest jej zleceniodawca - jest to inaczej ulomny podmiot
    rynkowy, bo pozbawiony wolnosci dzialania na rynku - ramy, zakres i
    warunki jego dzialalnosci sa narzucane z gory przez zleceniodawce.

    Od siebie dodam (ale jestem laikiem) - wydaje mi sie, ze ograniczenie w
    obchodzeniu prawa pracy moze wreszcie zmusic przedsiebiorstwa do dzialan
    rozwojowych, a nie do dzialan zachowawczych poprzez ciecie
    najlatwiejszego kosztu - kosztu pracy ludzkiej.

    Flyer