PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Date: 22 Apr 2003 17:18:26 -0700

    "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> writes:

    > Dzis (wczoraj) staralem sie tak robic - ani jednek "k..wy" nie uzylem w
    > kazdej swojej riposcie - niestety kazda moja wypowiedz, nawet typu
    > "dlaczego tak sie z tego powodu denerwujesz?" powodowala jeszcze
    > mocniejsza reakcje u "przeciwnika", niz poprzednia....
    >
    > Jestem ciekaw co inni w pokoju o tej rozmowie sadza... Bylbym zalamany
    > jezeli uznaliby racje tego czlowieka i slusznosc jego zdenerwowania...

    nie masz sie czym zalamywac - na swojej drodze zycia spotkasz jeszcze
    nie raz bezczelnych burakow, umiejacych tylko kurwami rzucac i komus
    ew. przywalic, ja maja jakis problem.

    im predzej takich rozpoznasz i ograniczysz swoje z nimi kontakty - tym
    lepiej dla ciebie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net