PracaGrupypl.praca.dyskusje › I N T E R P R E T A C J A

  • 1. Data: 2004-02-06 12:37:04
    Temat: I N T E R P R E T A C J A
    Od: "Bianka" <b...@p...onet.pl>

    Ile dni urlopu wypoczynkowego przysługuje pracownikowi podejmującemu po raz
    pierwszy w życiu pracę i zatrudnionemu w dniu 16.01.2003r. ?

  • 2. Data: 2004-02-06 13:05:52
    Temat: Re: I N T E R P R E T A C J A
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

    Użytkownik Bianka napisał:
    > Ile dni urlopu wypoczynkowego przysługuje pracownikowi podejmującemu po raz
    > pierwszy w życiu pracę i zatrudnionemu w dniu 16.01.2003r. ?

    27 dni?

  • 3. Data: 2004-02-06 15:14:06
    Od: "Artur" <a...@w...antyspam.pl>

    Użytkownik "Stokrotka"
    > 27 dni?

    jeśli już to 20

    Artur

  • 4. Data: 2004-02-06 16:24:10
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Łącznie 20 dni za 2003 i 2004 r.

    wa

  • 5. Data: 2004-02-06 20:58:42
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    a nie 18 dni?

  • 6. Data: 2004-02-06 20:58:42
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    Użytkownik <m...@b...net> napisał w wiadomości
    > "fen" <U...@...pl> wrote in message

    > ehm... ja sie z tym rzadko spotykam, mysle, ze przez polityczna poprawnosc
    > rownouprawnienie w pracy, ktore sugeruje, ze "nie wypada" pytac o plec.

    > e.... mialo byc: marital?
    > btw, co do uzycia - j.w. - ale to moje osobiste wrazenie.

    > hm... btw, cos mi nie do konca pasuje "agree FOR..." wolalbym "I hereby
    > grant access to my pers. data", ale to juz dyskusja w innej grupie ;)
    > ale formulka mi sie podoba, pozwole ja sobie zachowac :)

    zamieszczanie formulki o zgode na przetwarzanie danych w jezyku angielskim
    nie jest konieczne jesli ubiegasz sie o prace w firmie zagranicznej majacej
    swoja siedzibe w polsce. jestesmy w polsce wiec obowiazuje nas polskie
    przawo i nie ma koniecznosci opisywania zgody na przetwarzanie danych
    wlasnie w tym jezyku. sprawdzilem to podczas rekrutacji do jednej z firm
    headhunterskich

    pozdrwiam
    ACH